Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@07:51:14 GMT

آتش بازی فردوس قم در سومین گام لیگ برتر فوتسال

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۸۹۳۶

آتش بازی فردوس قم در سومین گام لیگ برتر فوتسال

ایسنا/قم تیم فوتسال فردوس قم عصر روز یکشنبه با نتیجه ۵ بر ۱ از سد اهورابهبهان گذشت.

تیم فوتسال فردوس قم که عصر روز یکشنبه در قالب هفته سوم لیگ برتر فوتسال میزبان اهورا بهبهان بود با نتیجه ۵ بر ۱ از سد حریف خود گذشت.

فردوس قم از ابتدای بازی بسیار هوشمندانه و مالکانه بازی کرد و در همان دقایق ابتدایی با دو گل علی میکاییلی و حسین رضوی از تیم حریف پیش افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه بازیکنان فردوس با گل مهدی کبیری اختلاف را به سه گل رساندند اما هاشم شیرعلی تنها چند دقیقه بعد از این اتفاق برای اهورا گلزنی کرد و اختلاف را به دو گل کاهش داد.

نیمه اول با نتیجه ۳ بر ۱ به سود فردوس قم به پایان رسید تا شاگردان صبوری در نیمه دوم کار راحت تری را داشته باشند.

در نیمه دوم ضربات اهورایی ها با درخشش مجتبی نعمتی سنگربان فردوس قم مهار شد و بازیکنان اهورا موفق به گلزنی نشدند.

فردوسی ها نیز در نیمه دوم به خوبی از ضد حمله ها استفاده کردند و با گل های روح الله ایثاری و امیرحسین زینلی تعداد گل های خود را به عدد ۵ رساندند.

در نهایت بازی با نتیجه ۵ بر ۱ به سود تیم فردوس به پایان رسید تا فردوسی ها با این پیروزی ۵ امتیازی شده و بالاتر از گیتی پسند در رده دوم جدول گروه اول قرار بگیرند.

نکته جالب این بازی گلزنی امیرحسین زینلی جوان ترین بازیکن فردوس بود؛ این بازیکن که متولد سال ۱۳۸۰ است در ثانیه پایانی بازی موفق به گلزنی شد.

نماینده استان قم برای بازی چهارم خود به البرز سفر خواهد کرد تا روز جمعه ۱۲ دی ماه در برابر مقاومت شهرداری البرز صف آرایی کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی منطقه قم سازمان لیگ فوتسال فردوس قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۸۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، آخرین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا که انتخابی جام جهانی فوتسال نیز به شمار می‌رود با دوئل سراسر تاکتیکی، هیجان‌انگیز و نزدیک مربیان بزرگ دنیا، میان تیم‌های ازبکستان و ویتنام پیگیری شد که در نهایت ازبک‌ها با تئوریسین بزرگ خود وناسیو لوپز اسپانیایی، تیم ملی ویتنام با مربیگری دیگو جوستوزی آرژانتینی را شکست دادند و حریف ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت ها شدند.

تیم ملی ازبکستان که با صدرنشینی به مرحله حذفی راه یافته بود و میزبان جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ محسوب می‌شود، بازی را به سبک خود مدیریت کرد و سعی داشت با حفظ کردن توپ به دنبال راهی برای گلزنی باشد که در لحظه‌ای غفلت، ویتنامی‌ها زهر خود را ریختند و نتیجه را پیش افتادند.

در نیمه دوم، ازبک‌ها پیروز بازی و نیمه مربیان بودند و موفق شدند ضمن به تساوی کشیدن بازی، در لحظات پایانی به گل پیروزی بخش دست یافتند تا برتری دراماتیکی را برای خود رقم بزنند.

دیگو جوستوزی و تیم ملی فوتسال ویتنام با این شکست، همچنان شانس صعود به جام جهانی را در بازی‌های پلی‌آف جستجو می‌کنند و باید دید در چه مسیری قرار می‌گیرند.

تیم‌های افغانستان، ویتنام، عراق و قرقیزستان، چهار تیمی خواهند بود که در پلی‌آف به مصاف همدیگر خواهند رفت و در نهایت یک تیم به عنوان نماینده پنجم قاره کهن مسافر جام جهانی می‌شود.

دیگر خبرها

  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • واکنش آزمون بعد از زدن سومین گل فصل
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم
  • تغییر مهم در سومین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها
  • جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد (عکس)