Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصدومیت محمدرضا خانزاده بهبود یافته و او می‌تواند تیم تراکتور را همراهی کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدافع سابق تیم ملی ایران که در هفته دوم و مقابل نساجی مصدوم شد، حالا پس از ۴۰ روز به تمرین تیم تراکتور بازگشته و پای به پای بازیکنان تمرین می‌کند.

او می‌تواند در بازی با شهر خودرو تراکتوری ها را همراهی کند و برابر تیم سابقش به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به اشتباهات وفا هخامنش و هادی محمدی به نظر می‌رسد که مسعود شجاعی در این بازی به خانزاده میدان بدهد.

خانزاده که سابقه بازی در پرسپولیس را هم دارد، در صورت نمایش خوب مقابل شهرخودرو این فرصت را خواهد داشت که در برابر استقلال و پرسپولیس هم به میدان خواهد رفت تا بازی در این مسابقات ویژه را دوباره تجربه کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور تراکتور دیدار تراکتور و استقلال دیدار تراکتور و پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران لیگ بیستم محمدرضا خانزاده محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش جام جهانی مهدی طارمی کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۹۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمدجواد حسین هافبک خلاق تیم فوتبال سپاهان که دوران طولانی دور از میادین بود در تمرین امروز سپاهان شرکت کرد و کار با توپ را دنبال کرد.

هافبک جوان سپاهان در بازی با نساجی در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و در بازی مقابل ملوان به میدان نرفت، اما با توجه به اینکه در تمرین سپاهان حاضر شد شانس بالایی برای حضور مقابل استقلال ملاثانی خواهد داشت.

حسین‌نژاد در اولین بازی مرحله حذفی مقابل شمس‌آذر هم غایب بود و برای این تیم بازی نکرد و این اولین حضور احتمالی او با پیراهن سپاهان در جام حذفی خواهد بود.

آخرین بازی که حسین‌نژاد با پیراهن این تیم گلزنی کرد، مقابل آلمالیق بود و پس از آن هفته‌های طولانی در گلزنی ناموفق بوده است و امیدوار است در این مسابقه به ناکامی خود پایان دهد.

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و سپاهان جمعه، 7 اردیبهشت، در ورزشگاه بهنام محمدی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید