Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@19:12:51 GMT

امروز در وسپهر چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۹۰۸۱

امروز در وسپهر چه گذشت؟

در پایان معاملات فرابورس امروز ۷ دی ۹۹ سهام شرکت سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات با افت ۰.۴۶ درصدی مواجه شد و بین نماد‌های پر تراکنش امروز قرار گرفت.

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، سهام سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات  در آخرین معاملات خود، عدد ۱۰۶۳۶ ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۰.۴۶ درصد کاهش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با جابجایی حدود ۸۵ میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۰۶۱۰ ریال آغاز خواهد کرد. گفتنی است سهام سپهر صادرات برای ششمین روز متوالی با افت مواجه شد.

قیمت پایانی بر روی چه عددی بسته شد؟

با توجه به معاملات امروز وسپهر  قیمت پایانی با ۴۹ ریال کاهش معادل ۰.۴۶ درصد افت نسبت به پایانی روز قبل، بر روی ۱۰۶۳۶ ریال بسته شد.

تعداد، حجم و ارزش معاملات وسپهر چقدر بود؟

در پایان داد و ستد‌های امروز وسپهر، در ۴۸ هزار و ۱۵۰  نوبت معاملاتی، ۸۵ میلیون و ۴۶۷  هزار برگه اوراق بهادار به ارزش ۹۰۹ میلیارد ریال معامله شد.

شایان ذکر است میزان میانگین حجم معاملات ماهانه وسپهر ۱۵۸ میلیون و ۳۱۶ هزار برگه بوده است که حجم معاملات امروز تقریبا ۲ برابر کمتر از میانگین حجم معاملات ماهانه بود.

میزان خرید و فروش حقیقی و حقوقی چقدر بود؟

امروز ۷۹ میلیون و ۴۶۰ هزار برگه سهم (۹۳ درصد) سهام وسپهر را ۱۳ هزار و ۲۶۸ نفر حقیقی و ۶ میلیون برگه سهم (۷ درصد) را ۱۳ حقوقی خریداری کردند. همچنین در طرف مقابل، ۸۴ میلیون و ۴۶۶ هزار برگه سهم (۹۹ درصد) را ۳۰ هزار و ۲۵۸  نفر حقیقی و یک میلیون برگه سهم (۱ درصد) را ۱۰ حقوقی فروختند.

بدین ترتیب میزان خرید هر حقیقی ۶۳ میلیون ریال (۶.۳ میلیون تومان) و میزان فروش هر حقیقی ۲۹ میلیون ریال (۲.۹ میلیون تومان) بود.

قدرت خریدار حقیقی به فروشنده امروز در سهم وسپهر، ۲.۱۴ برابر بود.

میزان ورود و خروج پول حقیقی چقدر بود؟

امروز وسپهر شاهد خروج پول حقیقی به میزان ۵۳ میلیارد و ۲۴۳ میلیون ریال (۵.۳ میلیارد تومان) بود.

حمایت و مقاومت مهم وسپهر کجاست؟

حمایت مهم بر روی قیمت ۱۰۶۲۰ ریال و مقاومت مهم این سهم بر روی قیمت ۱۲۵۹۸ ریال می‌باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: واکسن فایزر کرونای انگلیسی کواکس ابومهدی مهندس قاسم سلیمانی کلکچال وسپهر ارزش معاملات شاخص کل بورس حجم معاملات واکسن فایزر کرونای انگلیسی کواکس ابومهدی مهندس قاسم سلیمانی کلکچال هزار برگه برگه سهم بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۹۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوبت‌دهی کارت هوشمند به دارندگان برگه سرشماری

انجمن صنفی دفاتر کفالت اقامت و اشتغال اتباع خارجی استان تهران اعلام کرد بدین وسیله به اطلاع دارندگان برگه سرشماری استان تهران می رساند با توجه به شروع توزیع کارت هوشمند مربوطه به گروه سرشماری شدگان، پیامک فراخوان با درج "نام  و نام خانوادگی" دارنده برگه سرشماری مبنی بر مراجعه به نشانی یکی از 3 مرکز تعیین شده(ورامین - شهر ری- بهارستان) برای دریافت نوبت ارسال می گردد. 

بنا به مراتب یادآوری می گردد پیامک مزبور با درج عنوان" انجمن صنفی دفاتر کفالت استان تهران" از سوی انجمن ارسال گردیده و  لذا لازم است شخص دریافت کننده پیامک برای اخذ "برگه نوبت دریافت کارت هوشمند" حتما در فردای روز بعد از وصول پیامک به مرکز تعیین شده مراجعه نماید.

گفتنی است در صورت ارسال پیامک برای افراد زیر 18 سال خانوار، برای اخذ "برگه نوبت دریافت کارت هوشمند"  نیازی به حضور فرد زیر 18 سال در مرکز نیست و صرفاً سرپرست خانوار به همراه داشتن اصل برگه سرشماری خود و فرد زیر 18 سال به مرکز تعیین شده مراجعه نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نوبت‌دهی کارت هوشمند به دارندگان برگه سرشماری
  • ثبات نرخ دلار و درهم و رشد قیمت یورو در معاملات امروز مرکز مبادله
  • افزایش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل/ حقیقی‌ها نقدینگی تزریق بازار سهام کردند
  • شاخص بورس امروز ۸ فروردین/رشد ۱۱ هزار واحدی
  • بورس امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • ثبات قیمت انواع ارز در معاملات مرکز مبادله
  • شاخص بورس امروز ۷ فروردین/افت ۴ هزار واحدی
  • خروج ۶۱ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌های بازار سهام در روز منفی شاخص کل بورس
  • سرریز سرمایه حقیقی به بورس؛ پیش بینی بازار سهام
  • بورس امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار