Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی گزارش‌های میدانی از وضعیت بازار مسکن در منطقه ۱۵ به استناد گفته برخی واسطه‌های ملکی فعال در این مناطق از کاهش خرید و فروش ملک در این منطقه حکایت دارد.

براساس اظهارات برخی از مشاوران ملکی منطقه ۱۵، در بین خریداران و فروشندگان یک بلاتکلیفی نسبت به آینده وجود دارد. این شرایط تقریبا در بیشتر محلات مناطق چهارگانه جنوبی تهران صادق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در منطقه ۱۶ نیز، طی حدود دو ماه گذشته بازار مسکن با رکود نسبی مواجه بوده است.

برخی مشاوران بنگاه‌های معاملات ملکی در این مناطق هم ضمن تایید این موضوع، بر این باورند که رکود در بازار مسکن موقتی است و در دو ماه پایانی سال البته به رسم ادوار گذشته وارد دوره رونق می‌شود. همچنین تحقیقات میدانی از وضعیت بازار مسکن در منطقه ۱۹ هم از کاهش قیمت‌ها طی بیش از یک‌ماه گذشته حکایت دارد؛ برخی از مشاوران ملکی در این منطقه بر این باورند که درحال‌حاضر بازار مسکن در این منطقه در رکود به‌سر می‌برد و این رکود را ادامه‌دار می‌دانند.

به اعتقاد آن‌ها رکود در بازار مسکن حتی می‌تواند تا انتخابات ریاست‌جمهوری ایران در سال آینده ادامه داشته باشد. اما جنوبی‌ترین منطقه تهران یعنی منطقه ۲۰ هم با افت شدید خریدار و فروشنده مواجه شده، درحالی‌که تا پیش از دو ماه پیش با وجود خریدار در بازار، تعداد فایل‌های عرضه شده از سوی فروشندگان کم بود.

آنچه درحال‌حاضر اتفاق افتاده در بیشتر محلات مناطق جنوبی هم صادق است و از کاهش تعداد خریداران و افزایش تعداد فایل‌های فروش حکایت دارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت مسکن تهران بازار مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه ۴۵ میلیون تومان شد

به گزارش قدس آنلاین، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (یکشنبه) و تا لحظه درج این خبر بازار طلای تهران به ۴۵ میلیون تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز ۴۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

قیمت نیم‌ سکه در روز جاری به ۲۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید. همچنین ربع سکه ۱۶ میلیون و۸۰۰ هزار تومان معامله شد.

سکه گرمی نیز امروز هشت میلیون تومان داد و ستد شد.

امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار طلای تهران، سه میلیون و ۷۸۱ هزار و ۴۰۰ تومان قیمت خورد.

قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی نیز به ۲ هزار و ۳۴۳ دلار رسید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • روند قیمت مسکن در سال ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟
  • خروج بازار برنج از رکود، با خرید توافقی
  • یک پیشگویی تازه درباره قیمت مسکن در سال جدید
  • نرخ خرید بازار مسکن تهران؛ خانه در هاشم آباد متری ۵۰ میلیون تومان
  • سقوط در رکود؛ روایتی از بازار ارز
  • نرخ رهن بازار مسکن در تهران؛ رهن کامل در این منطقه با یک میلیارد
  • قیمت رهن و اجاره مسکن در ابوذر +جدول
  • کاهش قیمت در بازار سکه و طلا/ رکود بر بازار حاکم است
  • سکه ۴۵ میلیون تومان شد
  • نرخ خرید در بازار مسکن تهران؛ مسکن در این منطقه۴۰ میلیون تومان!