Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از فارس، احمد رضاپور گفت: ظهر امروز (یکشنبه)، با عدم مراجعت ۷ کوهنورد در موعد مقرر و پس از گذشت ۴۸ ساعت به مکان از پیش تعیین شده و با توجه به برف سنگین و برودت هوا بلافاصله دهیار روستای اکبرآباد کوهسرخ مراتب را به اطلاع بخشداری مرکزی و فرمانداری کوهسرخ رساندند که بلافاصله با اعلام فرمانداری کوهسرخ به جمعیت هلال احمر و هیئت کوهنوردی کاشمر بلافاصله ۲ تیم امداد و نجات کوهستان از زبده‌ترین کوهنوردان هیئت کوهنوردی و نجاتگران کوهستان جمعیت هلال احمر به‌محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس جمعیت هلال احمر کاشمر افزود: پس از حضور تیم‌های اعزامی در منطقه بلافاصله عملیات جستجو با کمک اهالی روستای اکبرآباد آغاز شد و پس از ۴ ساعت پیمایش مسیر، این کوهنوردان در مسیر بازگشت پیدا شدند و در صحت و سلامت به آغوش خانواده مراجعت کردند.

وی از همکاری و احساس مسئولیت دهیاری و اهالی محترم روستای اکبرآباد شهرستان کوهسرخ تشکر و قدردانی کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: واکسن فایزر کرونای انگلیسی کواکس ابومهدی مهندس قاسم سلیمانی کلکچال کوهنوردان مفقود شده کوهسرخ کاشمر واکسن فایزر کرونای انگلیسی کواکس ابومهدی مهندس قاسم سلیمانی کلکچال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۹۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود گفت: بامداد امروز با دریافت گزارشی از مرکز کنترل عملیات استان گیلان مبنی بر سقوط یک مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان لاهیجان، تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دیزبن به محل حادثه اعزام شدند.
 عامر محبی افزود: این فرد به علت سقوط از ارتفاع دچار آسیب دیدگی شدید شده بود، که پس از بررسی‌های اولیه با توجه به شرایط نامساعد منطقه و صخره‌ای بودن محل یک تیم تخصصی نجات از پایگاه هلال احمر رودسر به محل حادثه اضافه شد.
وی با بیان اینکه پس از راه اندازی گروه تخصصی برای نجات این فرد مسیر دسترسی مشخص شد گفت: پس از اقدامات لازم، مصدوم از مرگ رها یافت و به مکان امن منتقل شد. 
رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود تصریح کرد: در این عملیات یک گروه از ایستگاه آتش نشانی شهرستان لاهیجان و تعدادی از اهالی منطقه حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • جسد دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان در ارتفاعات کوه های سرچشمه پیدا شد
  • کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد
  • پیکر دو فرد غرق‌شده در سیلاب بلوچستان پیدا شد
  • جسد نوجوان ایرانشهری پس از سه روز پیدا شد
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد