Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تراکتور توانست در دیدار با صنعت‌نفت آبادان عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد.

میلاد فخرالدینی، مدافع تیم تراکتور تبریز، در خصوص باخت تیمش مقابل صنعت‌نفت آبادان به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: بازی خوبی بود. من فکر می‌کنم بازی کاملا در اختیار ما بود و فوتبال روی خوبش را به صنعت‌نفت آبادان نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته مهم آن سه امتیاز بود که صنعت‌نفتی‌ها گرفتند و به آنها تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی بتوانیم این باخت را جبران و شرایط خودمان را بهتر کنیم.

این مدافع که در دیدار با صنعت‌نفت آبادان پاس گل داد و بالاترین نمره را در بین بازیکنان تراکتور گرفت در خصوص عملکرد خوبش ادامه داد: پاس گل من کار کل تیم بود و من نفر آخر بودم. بچه‌ها همدلی لازم را دارند و امیدوارم در ادامه راه بتوانیم نتیجه بگیریم.

بازیکن سرخ‌پوشان تبریزی در خصوص عملکرد خوب تراکتور با سرمربیگری مسعود شجاعی اضافه کرد: آقای شجاعی کاپیتان ما بود و شرایط بچه‌ها را بیشتر درک می‌کند. کار کردن با آقا مسعود خیلی خوب است و روزبروز بهتر می‌شود. البته در زمان آقای منصوریان هم جو خوبی در تیم برقرار بود ولی متاسفانه آن زمان بدشانسی آوردیم و نتوانستیم نتیجه بگیریم ولی این موضوع چیزی از ارزش‌های آقای منصوریان کم نمی‌کند.

فخرالدینی در پایان در خصوص دیدار با شهرخودرو در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر بیستم گفت: با شهرخودرو بازی سختی داریم. شهرخودرو تیم خیلی خوبی است و بازیکنان با کیفیتی دارد. شرایط برای ما سخت است ولی باید تمام تلاش‌مان را بکنیم تا بتوانیم از میزبانی‌مان نهایت استفاده را ببریم. هر چند که هوادار نداریم و ورزشگاه یادگار امام (ره) بدون هوادار حال  و هوای سابق را ندارد ولی ما باید تلاش کنیم سه امتیاز را بگیریم. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسعود شجاعی تراکتور میلاد فخرالدینی صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۹۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: هوادار با شجاعی متحول شده است

سرمربی پیکان گفت: هوادار پس از حضور مسعود شجاعی متحول شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پیکان مقابل هوادار گفت: از زمانی که مسعود شجاعی هدایت هوادار را بر عهده گرفته، این تیم متحول شده و پیشرفت آن در جدول و شرایط بازی دیده می‌شود. تأسیس باشگاه هوادار با خودم بود و دیدار با هوادار برای من تداعی خاطره است.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • مسعود شجاعی یک ستاره غیرمنتظره در تیمش دارد
  • فکر نمی‌کنم مصدومیتم جدی باشد/ محکوم به برد برابر صنعت نفت بودیم
  • توضیح امید عالیشاه در مورد شدت مصدومیتش
  • سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم
  • کلانتری: از صحبت‌های مسعود شجاعی انگیزه می‌گیرم
  • مسعود شجاعی و پوکر عجیب در هوادار
  • پیروزی دو گله تیم مسعود شجاعی از دست رفت
  • قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • عنایتی: هوادار با شجاعی متحول شده است