Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@22:23:21 GMT

توزیع روغن به نرخ دولتی در خرمشهر

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۸۰۲۸۷

توزیع روغن به نرخ دولتی در خرمشهر

محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: تنظیم بازار شهرستان به منظور جبران کمبود کالا‌های اساسی به ویژه روغن اقدام به توزیع کالا‌ها به نرخ دولتی کرده است.

او با بیان اینکه متاسفانه در چند روز گذشته شاهد تراکم شهروندان در عامل های فروش و توزیع  بدون رعایت شیوه نامه های بهداشتی بودیم  افزود: سعی داریم عاملان فروش روغن را به منظور  رعایت دستورالعمل های بهداشتی و جلوگیری از تراکم جمعیت را افزایش دهیم که هم اکنون عاملان فروش به ۴۷عامل افزایش یافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه خرمشهر تصریح کرد: عاملان توزیع روغن نیز باید اقدامات لازم را در جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نوبت دهی به مردم اعمال کنند که بتوانیم هم کمبود کالا را در شهرستان را جبران کنیم  و هم سلامت مردم را داشته باشیم.

حیدری گفت: هم اکنون در خرمشهر کمبود روغن نداریم و سهمیه این شهرستان از استان خوزستان دریافت و بین عاملان فروش توزیع می شود.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمبود کالای اساسی توزیع روغن دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۰۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهشهر از برخورد قاطع، جدی و قانونی دستگاه قضایی با متعدیان به حریم جنگل و قاچاقچیان چوب در این شهرستان خبر داد و گفت: متاسفانه در ماه‌های اخیر شاهدیم که متعدیان به منابع طبیعی و قاچاقچیان چوب، ضمن از بین بردن منابع خدادادی با ارزش استان، حافظان منابع طبیعی را نیز مورد تعرض قرار می‌دهند که در این راستا دستگاه قضایی ضمن تشدید برخورد قانونی با متعدیان به منابع طبیعی، دست سودجویان حوزه منابع طبیعی را از تعرض به منابع طبیعی استان قطع خواهد کرد.

ابوالقاسم کیانی افزود: طی چند روز گذشته شاهد بودیم که قاچاقچیان چوب در شهرستان بهشهر، نسبت به قطع ۷۰ اصله درخت در حاشیه جاده جنگلی پاسند رز- سرخ او شهرستان بهشهر اقدام نموده تا حافظان منابع طبیعی را از برخورد قانونی خود در صیانت از جنگل منصرف کنند که قطعاً در مسیر صیانت از حریم جنگل ها، دستگاه قضایی، حامی منابع طبیعی خواهد بود.

او ادامه داد: در خصوص موضوع قطع ۷۰ اصله درخت فوق الذکر، با صدور دستور قضایی، رصد دقیق اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، ضمن تشکیل پرونده، مجرمین تحت تعقیب قرار گرفتند که در این راستا تاکنون یک نفر دستگیر شده و سایر متهمین تحت تعقیب قضایی قرار دارند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهشهرگفت: اقدامات پلیسی و امنیتی برای دستگیری و برخورد قانونی با تمامی عاملان تعرض و تخریب منابع طبیعی شرق استان و قطع درختان جنگلی در شهرستان بهشهر تا پاکسازی کامل منطقه با جدیت ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • عاملان مرگ پرندگان زنبورخوار در ارسنجان دستگیر شدند
  • دستگیری یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر
  • بازداشت یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر
  • کشف توزیع غیر مجاز یک هزار تن گندم یارانه‌ای در خوی
  • دستگیری عاملان تیراندازی با سلاح کلت کمری
  • اقدامات قضائی در انتظار عاملان خرید و فروش امتیاز طرح مسکن ملی
  • دستگیری عاملان توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه
  • عاملان تبلیغ، خرید، فروش، ساخت و تعمیر غیرمجاز سلاح به حبس درجه چهار محکوم می‌شوند
  • عاملان خرید، فروش، ساخت و تعمیر غیرمجاز سلاح به حبس درجه چهار محکوم می‌شوند