Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن نوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پارس آباد اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، ۱۰۰ بسته معیشتی توسط حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت فاطمه(س) ناحیه سپاه پارس آباد در بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد.

وی افزود: اقلام موجود در بسته معیشتی شامل؛ برنج، روغن، مرغ، ماکارونی و میوه بوده و ارزش ریالی هربسته ۲ میلیون ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه پارس آباد تصریح کرد: در پویش «سلیمانی‌ها» پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد در زمینه‌های مختلف همچون آگاه‌سازی و همراه‌سازی اهالی محل نسبت به رعایت ضوابط ومقررات بهداشتی، ارائه تذکرات مبنی بر پرهیز از هرگونه تجمع، ضدعفونی کردن معابر، کمک مؤمنانه، اهدای خون، آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و تهیه، تولید و توزیع ماسک همکاری می‌کنند.

احیای روحیه جهادی در بین مردم

نوری با بیان اینکه شیوع کرونا، سبب احیای روحیه جهادی در بین مردم شد، اظهار داشت: مردم در طرح محله محور حاج قاسم سلیمانی در پایش و غربال‌گری با بسیج همکاری خوبی داشتند.

فرمانده سپاه پارس آباد با اشاره به اینکه بسیجیان کسانی هستند که در مقابله با دشمن و سختی، تن به ذلت نمی‌دهند، اضافه کرد: شهدا نمونه‌های بارز و شاخص ارزش‌های اسلامی هستند که اصلا احساس ضعف نکرده و نمی‌کنند و همیشه در مقابل دشمن و سختی ایستادگی کرده‌اند.

وی به نقش موثر و ارزنده مجموعه بسیج اشاره کرد و یاد آور شد: امروز تجلی، تبلور و عصاره بسیج، مکتب سردار شهید قاسم سلیمانی است که باعث کمال انسان می‌شود.

نوری ادامه داد: بسیج امروز قدرتمندتر و منسجم‌تر از همیشه زمینه فعالیت‌های خود را گسترش داده و در عرصه‌های اجتماعی، پزشکی، دفاعی، علمی، سازندگی و حوادث طبیعی با تمام توان تلاش می‌کند.

وی گفت: بسیج اکنون نیز در عرصه مبارزه با ویروس کرونا از انجام خدمات پزشکی تا انجام ضدعفونی معابر و توزیع کمک‌های مومنانه به میدان آمده است.

-انتهای پیام/3463/630/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده سپاه پارس آباد حسن نوری بسته معیشتی پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۰۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صادقپور ظهر یکشنبه در مجمع جهادگران شورای جهادی شهرستان البرز که به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران برگزار شد عنوان کرد: هرجا از حرکت جهادی غفلت کردیم، عقب ماندیم

وی با اشاره به اینکه جهادگران شعار خدمت بی منت را در میدان عمل محقق ساخته‌اند و منتظر تشکر و قدردانی مسئولین نمی‌مانند گفت: گروه‌های جهادی بسیج با تلاش بی‌وقفه خود و اتکا به خداوند متعال، بی‌منت برای خدمت به مردم تلاش کرده و بن بست‌ها را می‌شکنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین با اشاره به اقدامات جهادی انجام شده در سطح استان گفت: گروه‌های جهادی منتظر تقدیر مسؤلین نمی‌مانند و با احصا مسائل و محرومیت‌ها آنها را مرتفع کرده و مشکلات مردم را حل خواهند کرد.

کد خبر 6084595

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود