Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد طرح پیش‌فروش محصولات خود را از امروز دوشنبه ۸ دی آغاز کند. در این مرحله ۹ محصول از این گروه خودروسازی عرضه خواهد شد و ثبت نام تا ۳ روز ادامه دارد.

محصولات عرضه شده در این طرح شامل ساینا دنده‌ای، کوئیک دنده‌ای، تیبا ۲، تیبا صندوقدار، سایپا ۱۵۱، کوئیک R، شاهین، نیسان تک‌سوز آپشنال و نیسان دوگانه سوز آپشنال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

► طرح جدید پیش‌فروش یکساله محصولات گروه خودروسازی سایپا ویژه دی ماه از تاریخ ۹۹/۱۰/۰۸ ساعت ۱۴ شروع می‌شود و به مدت ۳ روز ادامه دارد.

► محصولات تحویلی شرکت زامیاد (خودروهای نیسان و پادرا به استثنای نیسان دیزل) تولید سال ۱۳۹۹ بوده ولی به علت محدودیت‌های موجود با مدل ۱۳۹۸ پلاک می‌شوند.

نوع خودرو مبلغ علی الحساب پیش‌پرداخت قیمت خودرو زمان تحویل ساینا دنده‌ای ۴۶۴.۰۰۰.۰۰۰ قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد آذر۱۴۰۰ کوئیک دنده‌ای ۶۴۸.۰۰۰.۰۰۰ قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد آذر۱۴۰۰ تیبا ۲ ۴۷۷.۰۰۰.۰۰۰ قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد آذر۱۴۰۰ تیبا صندوقدار ۴۳۵.۰۰۰.۰۰۰ قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد آذر۱۴۰۰ سایپا ۱۵۱ ۴۵۵.۰۰۰.۰۰۰ قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد آذر۱۴۰۰ کوئیک R ۶۹۸.۰۰۰.۰۰۰ قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد آذر۱۴۰۰ شاهین ۱.۳۳۷.۰۰۰.۰۰۰ قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد آذر۱۴۰۰ نیسان تک‌سوز آپشنال ۹۳۸.۰۰۰.۰۰۰ قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد فروردین-اردیبهشت-خرداد ۱۴۰۰ نیسان دوگانه سوز آپشنال ۱.۰۴۹.۰۰۰.۰۰۰ قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد فروردین-اردیبهشت-خرداد ۱۴۰۰ کد خبر 576053 برچسب‌ها خودرو - ایرانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خودرو ایرانی سوز آپشنال دنده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۰۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی

تولیدکننده خودرو‌های برقی ویتنامی وین‌فست به دلیل افزایش تحویل خودرو، درآمد بیشتری را در سه ماهه اول گزارش کرد.

به گزارش ایسنا، درآمد سه ماهه این شرکت بیش از سه برابر شد و به ۳۰۲.۶ میلیون دلار رسید اگرچه زیان خالص آن ۳.۵ درصد افزایش یافت.

این شرکت اعلام کرد که در سه ماه اول سال نزدیک به ۹۷۰۰ دستگاه تحویل داده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۴۴ درصد افزایش داشته است.

بررسی بازار خودرو از ابتدای فروردین تاکنون نشان می‌دهد سال ۱۴۰۳ با تلاطم بازار آغاز شده است.

وین‌فست اعلام کرد که علیرغم رقابت شدید قیمت و عدم اطمینان اقتصادی جهانی که چشم انداز فروش خودرو را مختل کرده است، هدف سال ۲۰۲۴ تحویل ۱۰۰ هزار خودروی برقی را حفظ کرده است. بر اساس گزارش ها، وین‌فست بی‌ثباتی اقتصادی و ژئوپلیتیکی مداوم در سطح جهانی را به عنوان یک چالش کوتاه مدت می‌بیند.

محصولات با قیمت پایین‌تر که در سه ماهه‌های آینده اضافه می‌شوند با هدف قرار دادن پایگاه مشتریان گسترده‌تر همراه با شبکه فروش رو به رشد و گسترش به بازار، به تسریع تأثیر و افزایش رشد در نیمه دوم سال کمک می‌کند.

طبق گزارش رویترز، درآمد سه ماهه اول این شرکت بیش از سه برابر سال به سال به ۳۰۲.۶ میلیون دلار رسید، اگرچه ۳۱ درصد کمتر از سه ماهه چهارم سال گذشته بود. زیان خالص آن نسبت به سال گذشته با ۳.۵ درصد افزایش به ۶۱۸ میلیون دلار رسید، اما نسبت به سه ماهه قبل ۱۲.۳ درصد کمتر بود.

دیگر خبرها

  • جنجال‌ها بر سر افزایش قیمت پژو پارس؛ حق با چه کسی است؟
  • سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ محصول جدید سایپا در بازار چقدر ارزش دارد؟
  • زمان واریز و میزان سهمیه بنزین خودروها اعلام شد
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین + جدول
  • افزایش قیمت کارخانه ای این خودرو کلید خورد | منتظر افزایش قیمت‌ سایر خودروها باشیم؟
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ریزش قیمت خودرو‌های وارداتی
  • قیمت خودرو امروز ۲۹ فروردین + جدول
  • پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه