Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در شبانه روز گذشته شهرهای بجنورد و فاروج با کمینه دمای منهای ۱۸ درجه سانتیگراد، سردترین نقاط استان بوده اند.

مهری هاشمی دوین اظهار داشت: بیشینه دمای مرکز استان و شهر فاروج در ۲۴ ساعت گذشته منهای سه درجه سانتیگراد ثبت شده است.  

وی افزود: در این مدت مهمانک در شهرستان مانه وسملقان با بیشینه دمای ۹ درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: برای امروز افزایش موقتی ابر در برخی ساعات پیش بینی شده و دمای هوا هم در مناطق مختلف روند رو به افزایش دارد اما افزایش دما نسبی و در ساعات روز است.  

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی افزود: در شبانه روز گذشته دمای هوا در بیشتر ایستگاه های هواشناسی استان به زیر صفر رسید.

هواشناسی خراسان شمالی روز پنجشنبه با صدور اطلاعیه ای از بارش برف و باران و کولاک برف در مناطق کوهستانی این استان تا روز یکشنبه خبر داده و کاهش ۸ تا ۱۰ درجه ای دمای هوا را پیش بینی کرده بود.

برچسب‌ها بجنورد فاروج اداره کل هواشناسی خراسان شمالی خراسان شمالی سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد فاروج اداره کل هواشناسی خراسان شمالی خراسان شمالی سازمان هواشناسی بجنورد فاروج اداره کل هواشناسی خراسان شمالی خراسان شمالی سازمان هواشناسی اخبار کنکور هواشناسی خراسان شمالی پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۲۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد گفت: با پایداری هوا در منطقه دمای هوا در روزهای آینده در مناطق مختلف آذربایجان غربی افزایش می یابد.

اردلان محمدپور افزود: این وضعیت پایداری هوا تا پایان هفته جاری در منطقه تداوم خواهد داشت و در این مدت دمای هوا به طور میانگین سه تا چهار درجه سانتیگراد افزایش پیدا می کند.

محمدپور اظهارکرد: این افزایش تدریجی دمای هوا در این منطقه معمول است و در این روزها که به فصل شکوفه‌دهی درختان مشهور است، وجود جوی پایدار می تواند بسیار مفید و مؤثر باشد.

وی گفت: تا پایان هفته جاری جوی آرام و پایدار در این منطقه حاکم شده و آسمان صاف و تا کمی ابری همراه با ورزش باد ملایم پدیده غالب هواشناسی در این منطقه خواهد بود.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته پلدشت با حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد، گرمترین و تکاب با حداقل دمای یک درجه سانتیگراد سردترین شهرهای آذربایجان‌غربی بودند و در این مدت دمای هوا در مهاباد بین شش و ۲۰ درجه سانتیگراد نوسان داشت.

دیگر خبرها

  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می‌گیرد
  • لاله زار سردترین ایستگاه کشور 
  • پیش بینی وزش باد در خراسان رضوی
  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد
  • لاله زار سردترین ایستگاه سرد کشور
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان
  • خراسان شمالی دومین استان کشور در مبارزه با مواد مخدر