Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در انتقاد به تعویق بازی این تیم مقابل پرسپولیس گفت: تعدادی تیم خاص برای سازمان لیگ تصمیم می‌گیرند و امسال بی‌برنامگی این سازمان به اوج خودش رسیده است. - اخبار استانها -

رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره ادعای ایفمارک مبنی بر تخلفات بهداشتی تیم فوتبال اظهار داشت: ایفمارک هنوز به ما اعلام نکرده است که چه تخلفی مرتکب شده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌دانم رسیدگی به تخلفات بهداشتی جزء وظایف کمیته انضباطی است یا خیر؟ ما مسائل بهداشتی را بر اساس آنچه که در پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده است، انجام می‌دهیم.

وی افزود: کمیته انضباطی اعلام کرده که به تخلفات بهداشتی ذوب‌آهن رسیدگی می‌کند؛ کمیته انضباطی می‌تواند باشگاه و یا کادر پزشکی ما را برای تخلفات بهداشتی جریمه کند اما این موضوع هیچ ارتباطی به نتیجه بازی نخواهد داشت.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن با انتقاد از تغییر زمان بازی این تیم با پرسپولیس گفت: سازمان لیگ روز گذشته به باشگاه نامه زده و تغییر زمان بازی ما با پرسپولیس را به اطلاع باشگاه رسانده است. امسال نحوه برگزاری بازی‌ها بسیار بد است، حتی بازی‌های لیگ محلات را هم به این صورت برنامه‌ریزی نمی‌کنند که سازمان لیگ بازی‌های امسال را برنامه‌ریزی کرده است.

وی اضافه کرد: از یک طرف استقلال اعلام می‌کند تا پرسپولیس تمام بازی‌های عقب‌افتاده‌اش را برگزار نکند، حاضر به بازی با این تیم نمی‌شود. روز گذشته سرمربی گل‌گهر گفته است که با استقلال بازی خواهند کرد اما تا پرسپولیس تمام بازی‌هایش را انجام ندهد، بازی نخواهد کرد. همه جای دنیا به این شکل عمل می‌کنند. در لالیگا بعضی تیم‌ها 2 یا 3 بازی عقب‌افتاده دارند اما سایر بازی‌هایشان را طبق روال ادامه می‌دهند و در فرصت مناسب بازی‌های عقب‌افتاده را برگزار می‌کنند، اما برخی باشگاه‌ها برای سازمان لیگ تعیین تکلیف می‌کنند و فشار این اتفاق به باشگاه‌هایی مانند ذوب‌آهن وارد می‌شود.

کربکندی با اشاره به خسارات مالی باشگاه‌ ذوب‌آهن به واسطه تغییر زمان برگزاری بازی، خاطرنشان کرد: دفعه قبل که ما برای بازی با پرسپولیس به تهران رفتیم، با احتساب هزینه پرواز چارتر و هتل محل اسکان نزدیک به 150 میلیون تومان هزینه تیم شد اما سازمان لیگ بازی را برگزار نکرد. در این میان عده‌ای هم شائبه ساختند که باید نتیجه بازی 3 بر صفر اعلام شود و از این طریق در رسانه‌های مختلف جوسازی کردند. از طرف دیگر پس از اعلام برنامه جدید بازی توسط سازمان لیگ، گل‌محمدی مصاحبه می‌کند که اگر بین بازی ذوب‌آهن با پرسپولیس و بازی قبلی این تیم 6 روز فاصله نباشد، بازی نخواهند کرد. آنچه که عیان است سازمان لیگ برای بازی‌ها تصمیم نمی‌گیرد، بلکه 2 یا 3 باشگاه خاص هستند که تصمیم‌ می‌گیرند.

وی ادامه داد: برای روز سه‌شنبه پرواز چارتر تهیه کرده بودیم و تمام قراردادهای این پرواز منعقد شده بود، هتل محل اقامت تیم را رزرو کرده بودیم اما سازمان لیگ ناگهان زمان بازی را 24 ساعت به تعویق انداخت. این خسارات مالی را چه کسی باید جبران کند؟

سخنگوی باشگاه ذوب‌‌آهن افزود: تعویق زمان بازی بر روی برنامه‌های فنی تیم نیز تاثیرگذار است. وقتی زمان خاصی برای برگزاری بازی‌ها اعلام می‌شود، کادر فنی نیز بر اساس آن زمان تمرینات تیم را برنامه‌ریزی می‌کند و با تعویق زمان بازی، زمان‌بندی تمرینات نیز دچار مشکل می‌شود. آنچه مسلم است عملکرد سازمان لیگ در این مدت بسیار بد و ضعیف بوده و ما به نحوه برگزاری بازی‌ها اعتراض شدیدی داریم. دوستان حاضر در سازمان لیگ به این فکر نمی‌کنند که رزرو هواپیما، هتل و رفت و آمد تیم‌ها چه هزینه‌هایی در پی دارد و تغییر در زمان‌بندی بازی‌ها چه خساراتی از نظر مالی بر دوش تیم‌ها می‌گذارد.

وی تصریح کرد: متاسفانه باشگاه‌های بزرگ دارند برای سازمان لیگ تصمیم می‌گیرند و این ضعف بزرگی است که به نظر من کیفیت لیگ را پایین آورده است. این ایراد بزرگ سازمان لیگ است که مقابل خواسته‌های غیرمنطقی باشگاه‌ها ضعف نشان می‌دهد. در گذشته سازمان لیگ زیر بار برخی خواسته‌های غیرمعقول باشگاه‌ها نمی‌رفت، پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان حضور داشت و همه نیز برای حضور موفق این تیم هر کمکی که در توان داشتند انجام دادند. اکنون پرسپولیس بازگشته و برگزاری بازی‌ها باید نظم لازم را به دست آورد. به نظر من مشکل اصلی به وجود آمده تحت‌تاثیر دربی پرسپولیس و استقلال است؛ استقلال می‌گوید اگر بازی‌های پرسپولیس تمام نشود بازی نخواهد کرد، گل‌گهر نیز همین خواسته را دارد و عملا تعدادی تیم خاص برای سازمان لیگ تصمیم‌گیری می‌کنند و این مساله نشان‌دهنده ضعف سازمان لیگ است. این موضوع به سایر تیم‌ها خسارت مالی و فنی وارد می‌کند. بی‌برنامگی سازمان لیگ امسال به اوج خود رسیده است و امیدوارم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ صدای همه را بشنوند.

انتهای پیام/170/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برای سازمان لیگ تصمیم سخنگوی باشگاه ذوب برگزاری بازی ها تخلفات بهداشتی برنامه ریزی باشگاه ها زمان بازی ذوب آهن تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۲۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری جالب اوسمار برای میثاقی

 اوسمار ویرا دوشنبه گذشته دعوت محمد میثاقی را پذیرفت و سرمربی پرسپولیس چند شب پیش مهمان برنامه فوتبال برتر شد. میثاقی بعد از پایان این برنامه تصویری از خودش در کنار اوسمار در اینستاگرام منتشر و نام مربی برزیلی را تگ کرد.

اکنون سرمربی برزیلی نیز با ری‌استور کردن مجری فوتبال برتر به حضور در برنامه فوتبال برتر واکنش نشان داد و به انگلیسی نوشت: «ممنوم... این مصاحبه عالی بود».

اوسمار در همین مدتی که جانشین یحیی گل‌محمدی شده با رفتار و مصاحبه‌هایش تصویر خوبی در ذهن اهالی فوتبال به جا گذاشته و می‌توان گفت با این شیوه رفته رفته در بین هواداران پرسپولیس نیز به یک چهره محبوب تبدیل شده است.

منبع: برترین‌ها

tags # اوسمار ویرا ، محمد حسین میثاقی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • تورم سالانه قم پس از ۱۹ ماه به زیر ۴۰ درصد رسید