Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@16:05:16 GMT

محمود فکری در آنتن (عکس)

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۸۳۲۲۶

محمود فکری در آنتن (عکس)

سرمربی استقلال روز گذشته مصاحبه مفصل و طولانی در استودیوی آنتن داشت.

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری سرمربی استقلال که اتفاقا دیروز از جمع خبرنگاران به سوالات آنها پاسخ داده بود، بعد از ظهر روز گذشته به استودیوی آنتن آمد تا در آنجا پاسخگوی سوالات پژمان راهبر سردبیر ورزش سه باشد.


در این گفتگو که 2 ساعت به طول انجامید، فکری صحبت های مختلفی را درباره گذشته، حال و آینده به زبان آورده که شنیدن آن برای هواداران استقلال جالب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


این مصاحبه در دو قسمت، امشب و فردا شب روی آنتن منتشر خواهد شد و سپس قسمت های مهم تر آن نیز در کانال و صفحه اینستاگرام ورزش سه منتشر می شود تا جزئیات خاصی از چشم هواداران پنهان نماند.


برای آنهایی که دوست دارند درباره کاراکتر فکری سرمربی بیشتر بدانند، این مصاحبه مغتنم و جالب توجه خواهد بود.

استقلال تهران محمود فکری (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران محمود فکری سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۳۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سابق تیم ملی در دادگاه فرهنگ و رسانه

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که در ماه‌های قبل خبری مبنی بر مختومه شدن این پرونده منتشر شده بود اما ظاهرا سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به اتهام نشر اکاذیب شکایت خود را از محمد مایلی کهن دنبال کرده و روز گذشته وکیل او در آخرین جلسه این محاکمه حضور پیدا کرد.

محمد مایلی کهن هم که دو روز پیش در مراسم همسر زنوزی شرکت کرده بود، در جلسه دیروز هم با یار همیشگی‌اش، نادر فریاد شیران در دادگاه حضور یافته بود.

امروز در جمع پرسپولیسی‌ها صحبت‌هایی درباره حکم دادگاه برگزار شده مطرح می‌شد اما با پیگیری خبرنگار "ورزش سه"، مطلع شدیم که هنوز حکمی از سوی دادگاه به سرمربی سابق تیم ملی ابلاغ نشده است و باید دید نظر دادگاه درباره این پرونده جنجالی فوتبالی چه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • زمان مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۲۹‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • سرمربی سابق تیم ملی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • مصاحبه هاشمی‌نسب مشکل‌ساز شد
  • حکم انضباطی هاشمی نسب صادر شد/ مصاحبه مربی استقلال دردسر ساز شد!
  • مربی استقلال به خاطر مصاحبه جریمه شد
  • عکس| اعتراض شدید هافبک استقلال به سهیل مهدی
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۲۸‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • توقف فعالیت پنجمین دوره شورای روانشناسی و مشاوره
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسی در اردیبهشت‌