Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: به مناسبت گرامیداشت یاد شهید سلیمانی کاروان آفرودسواران قزوینی با شعار« حرم تا حرم» از مزار شهدای شهر قزوین به مزار شهید سلیمانی می روند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عباس علایی مقدم در این باره اظهارداشت: یاد شهید سلیمانی همواره در دلها زنده است و در اولین سالگرد این شهید والا مقام، برنامه های مختلفی در استان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ضمن آذین‌بندی ورزشگاه‌ها و تابلوی چهار راه ولیعصر با کمک ورزشکاران، تمام مسابقات در این ایام به نام شهید سردار سلیمانی مزین خواهد شد و در کنار آن غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا توسط جامعه ورزشی هم تدارک دیده شده است.

علایی مقدم بیان کرد: با همکاری هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان، کاروان اتومبیلرانی سافاری استان با حضور قهرمانان ورزشکار این رشته از مقصد قزوین به کرمان اعزام می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین بیان کرد: این کاروان با عنوان طرح « حرم تا حرم» از مزار شهدای شهر قزوین بدرقه خواهند شد تا در روز شهادت در گلزار شهدای کرمان و مزار سردار حاج قاسم سلیمانی حضور یابند.

وی گفت: این کار ارزشمند با همکاری بسیج ورزشکاران استان قزوین انجام خواهد شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان استان قزوین شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۳۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب دو اثر از هنرمندان قزوینی به عنوان آثار فاخر صنایع‌دستی کشور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سیدمیثم حصاری، معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: نشان فاخر صنایع‌دستی کشور به آثار شاخص و منحصربه‌فرد تولید شده توسط هنرمندان استان‌ها تعلق می‌گیرد و هرسال داروی آنها به صورت استانی و سپس در سطح ملی برای انتخاب آثار فاخر صورت می‌گیرد.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی قزوین افزود: در مرحله داوری استانی تعداد بر اساس شاخص‌هایی چون خلاقیت در طراحی، حفظ اصالت و مهارت در اجرا، ۲۰ اثر از آثار هنرمندان توسط کارشناسان استان مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت پنج اثر به مرحله کشوری ارسال شد تا در کارگروه فنی معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور مورد داوری قرار گیرند.

او خاطرنشان کرد: در مرحله داوری ملی از پنج اثر ارسال شده اثر منبت چوب سیدمرتضی عبدحسینی و قفل سنتی استاد حسن کوکبی موفق به کسب نشان فاخر صنایع‌دستی کشور شدند.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان قزوین یادآور شد: پیش از این نیز سه اثر دیگر از هنرمندان صنایع‌دستی استان در رشته تراش شیشه، نگارگری و خراطی چوب نیز موفق به دریافت این نشان شده‌اند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895511

دیگر خبرها

  • گلایه کشاورزان قزوینی از تاخیر در اختصاص آب
  • انتخاب دو اثر از هنرمندان قزوینی به عنوان آثار فاخر صنایع‌دستی کشور
  • ششمین جلسه شواری سیاست‌گذاری کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر برگزار شد
  • حدود هفت هزار قزوینی در تعطیلات نوروز به سینما رفتند
  • حال و هوای مزار شهید زاهدی پس از ‌موشک‌باران اسرائیل
  • حال و هوای مزار شهید زاهدی پس از ‌‌موشک‌باران اسرائیل + فیلم
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • خون‌بهای شهدای قدس، فتح قدس است / عبور موشک‌های سپاه پاسداران از فراز مزار شهید زاهدی
  • (ویدئو) حال و هوای گلزار شهدای کرمان مزار حاج قاسم سلیمانی همزمان با حمله ایران به اسرائیل
  • ببینید | واکنش مردم در مزار شهید حاج قاسم سلیمانی بعد از حمله سپاه به اسرائیل