Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ حسین میش‌مست سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان‌رضوی گفت: رانندگان ۲۲۱ خودرو در ۲۴ ساعت گذشته در جریان طرح منع ورود خودرو‌های غیربومی به شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی، در جاده‌های استان جریمه شده اند.

او افزود: با توجه به نارنجی بودن وضعیت شهر‌های درگیر کرونا در خراسان رضوی، جریمه پنج میلیون ریالی برای این خودرو‌ها اعمال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  بیشتر بخوانید دستگیری ۴۰ تن از اوباش شرور در خراسان رضوی
سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان‌رضوی ادامه داد: همچنین در این مدت ۸۳۷ خودرو از ورودی شهر‌ها به مبدا برگشت داده شده اند و برای رانندگان هزار و ۹۸ خودرو نیز پیامک تذکر ارسال شده است.
میش مست بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته پنج فقره تصادف جرحی با ۶ مجروح و سه فقره تصادف خسارتی در جاده‌های استان رخ داده است.   انتهای پیام//ف.ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه خراسان رضوی محدودیت های کرونایی جریمه خودرو خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۴۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: جاده تربت جام - صالح آباد شامگاه چهارشنبه به علت وقوع سیلاب و نبود ایمنی در محدوده روستای "یخک"، تا اطلاع بعدی مسدود شد.

یوسف بنی اسدی در گفت وگو با ایرنا افزود: بارش باران در جاده های اصلی و فرعی شهرستان های کلات، مشهد، طرقبه-شاندیز، نیشابور، صالح آباد، قوچان و باخرز را لغزنده کرده است.

وی گفت: همچنین بارش باران جاده های ترانزیتی سرخس- مشهد در محدوده گردنه مزداوند و درگز- قوچان در محدوده تیوان و آزادراه و جاده قدیم مشهد- باغچه را تحت تاثیر قرار داده است.

بنی اسدی ادامه داد: مه غلیظ نیز موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز - قوچان در محدوده های تیوان و "زوباران" شده است.

براساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی بارش های بهاری چهارشنبه در روز پنجشنبه نیز تداوم خواهد یافت و بارش ها به اوج خود خواهد رسید که احتمال آبگرفتگی و ایجاد روان‌آب در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقوع سیلاب شدید در منطقه کویری (فیلم) پیدا شدن جسد دومین کشته سیل تربت جام

دیگر خبرها

  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • جاده‌های خراسان رضوی بارانی است
  • انسداد جاده تربت جام- صالح آباد بر اثر وقوع سیل
  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی
  • برخی جاده های خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی