Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، اخوان مشاور وزیر بهداشت در حاشیه بازدید از مرکز بستر درمانی بخش پاتاوه در شهرستان دنا گفت: این سفر به دستور وزیر بهداشت و درمان در قالب طرح شهید سلیمانی و به منظور بررسی و بازدید از مراکز مقابله با ویروس کرونا، وضعیت شیوع این بیماری ونحوه مقابله وکنترل این ویروس در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخوان افزود: در این بازدید میدانی بخش های مختلف این مرکز بستر درمانی وهمچنین واحد نمونه گیری کرونا بررسی شد که توجه به آمار اعلام شده خوشبختانه نحوه خدمات رسانی این مرکز رضایت بخش است.

او با بیان اینکه در این بازدید موضوع به روز بودن دستگاه رادیولوژی مطرح شد گفت: با پیگیری مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و کشور یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال برای این مرکز تامین می‌شود.

اخوان با بیان اینکه مرکز بستر درمان پاتاوه از مراکز درجه یک شهری به حساب می آید افزود: در این مرکز که تنها مرکز بستر درمان بخش پاتاوه است روزانه ۳۰۰ بیمار پذیرش می‌شوند.

او گفت: پزشکان متخصص اطفال، زنان، رادیولوژی و همچنین پزشک عمومی، کارشناس بهداشت محیط و کارشناس تغذیه در این مرکز به مردم بخش پاتاوه خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد ویروس کرونا خدمات رسانی مرکز بستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۵۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید حدود ۳۵ هزار نفر از اماکن گردشگری استان در هفتم فروردین


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گفت: از این تعداد ۷ هزار و ۷۸۷ گردشگر در اماکن اقامتی رسمی استان اسکان یافتند.
طالبیان افزود: از ابتدای سفر‌های نوروزی تا ۷ فروردین، حدود ۱۹۳ هزار و ۶۳۸ نفر از اماکن گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کردند.
وی اضافه کرد: از این تعداد ۴۶ هزار و ۱۷۹ نفر در اماکن اقامتی رسمی استان اسکان یافتند.

دیگر خبرها

  • بازدید حدود ۹ هزار و ۴۴۷ هزار نفر از اماکن گردشگری استان در ۹ فروردین
  • بازدید  بیش از ۲۲۶ هزار مسافر و گردشگر نوروزی از کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید حدود ۳۳ هزار نفر از اماکن گردشگری استان در ۸ فروردین
  • وزیر بهداشت خبر داد: کاهش ماموریت‌های اورژانس در نوروز امسال
  • بازدید  بیش از ۱۹۳ هزار مسافر و گردشگر نوروزی از کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مناطق سیل زده کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید حدود ۳۵ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در هفتم فروردین
  • بازدید حدود ۳۵ هزار نفر از اماکن گردشگری استان در هفتم فروردین
  • بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مناطق سیل زده استان
  • بازدید حدود۱۶۰ هزار گردشگر نوروزی از کهگیلویه و بویراحمد