Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر در چارچوب دیدارهای هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان، تیم شهرداری بم در حالی به تساوی بدون گل مقابل ذوب آهن رسید که گل دقیقه ۹۰ این تیم از سوی داور مردود اعلام شد.

گل شهرداری بم در حالی مردود اعلام شد که داور وسط و کمک داور ابتدا گل را صحیح اعلام کردند اما پس از مدتی به دنبال اعتراض ذوب آهنی‌ها نظر خود را تغییر و گل را مردود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع سبب اعتراض تیم شهرداری بم شد.

مرضیه جعفری سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اعتراضش نسبت به رای داور گفت: بازی کاملاً یک طرفه بود و نتیجه برای هر دو تیم حساس بود. ذوب آهن مهره‌ها و کادر خوبی دارد و ما برای این تیم احترام قائل هستیم اما بازی در خانه ما بود و پیروزی بسیار مهم بود.

وی ادامه داد: تیم شهرداری بم کنترل بازی را در دست داشت و در زدن گل نیز با بدشانسی مواجه شدیم. دقیقه ۹۰ در یک ضربه آزاد گلی را به ثمر رساندیم که داور و کمک داور ابتدا آن را تایید کردند. سئوال این است چرا باید پس از تایید گل، داور از تصمیم خود بازگردد و گل را مردود اعلام کند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم تصریح کرد: داوران باید شجاعت داشته باشند. تیم شهرداری بم زحمات زیادی کشیده است. اگر قرار است امتیازها را به راحتی از دست بدهیم به ضررمان تمام خواهد شد. در سالهای گذشته داوری به همین روال بوده است اما موقعیت تیممان متفاوت بود و در بازی‌ای که ۴ گل به ثمر می‌رساندیم مردود شدن ۲ گل خیلی برایمان اهمیتی نداشت اما در حال حاضر یک امتیاز نیز برای صعود تیم ما مهم و حساس می‌باشد.

وی اظهار داشت: این چه مدل داوری کردن است؟ مگر فوتبال مسخره بازی است؟ در روزی این اتفاق برایمان رخ داد که سالروز زلزله بم بود و پیروزی می‌توانست باعث شادی مردم شهر شود اما با اتفاقی که رخ داد انگار یک بار دیگر در بم زلزله آمد.

جعفری در پاسخ به این سئوال که در بیانیه منتشر شده از سوی باشگاه احتمال کناره گیری تیم از رقابت‌ها وجود دارد، نظر شما چیست؟ گفت: من به عنوان سرمربی وظایفم مشخص است و ناراحتی خود را ابراز کردم. اما شرایط باشگاه متفاوت است. آنها برای حضور تیم هزینه بسیاری کرده‌اند. شاید تیم شهرداری بم نسبت به گذشته ضعیف‌تر در مسابقات حاضر شده است اما این دلیل نمی‌شود که امتیازات ما را اینگونه از بین ببرند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم ادامه داد: تیم ۷ سال قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان ایران را به دست آورده و امسال شاید استراتژی باشگاه کمی متفاوت‌تر باشد. شنیدن صحبت‌هایی مبنی بر اینکه بم باید گل‌های بیشتری به ثمر برساند تا این گونه دچار مشکل نشود برایم جای تعجب دارد. از اتفاقی که رخ داده ناراحتم.

وی در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا به طور رسمی اعتراض خود را به فدراسیون ارسال کرده‌اید یا خیر، گفت: به نظر شما اعتراض‌ها چه سودی دارد؟ قطعاً باشگاه این کار را انجام می‌دهد اما تیم ما یک سال نیز به دلیل داوری قهرمانی رقابت‌ها را از دست داد. امیدوارم همه دست به دست هم دهیم و یک فوتبال پاک را شاهد باشیم.

کد خبر 5106208 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مرضیه جعفری تیم فوتبال بانوان شهرداری بم ذوب آهن تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران کشتی آزاد فدراسیون کشتی تکواندو یحیی گل محمدی لیگ ستارگان قطر والیبال لیگ برتر بسکتبال لیگ برتر والیبال باشگاه پرسپولیس تیم گل گهر سیرجان علیرضا بیرانوند سرمربی تیم فوتبال بانوان تیم شهرداری بم رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۵۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟

اسطوره فوتبال هلند به عملکرد وینگر منچستریونایتد در بازی با کاونتری نمره ضعیفی داد.

طرفداری | مارکو فان باستن به انتقاد از عملکرد مارکوس رشفورد در بازی با کاونتری سیتی پرداخت.

به گزارش دیلی میل، یکشنبه شب منچستریونایتد با پیروزی مقابل کاونتری سیتی در ضربات پنالتی، حریف منچسترسیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد. تیم اریک تن هاخ پس از جلو افتادن از حریفش با سه گل، در نهایت شاهد به تساوی کشیده شدن مسابقه بود. آن‌ها در وقت‌های اضافه نیز خوش شانس بودند که یک‌بار تیر دروازه ناجی‌شان شد و بار دیگر در آخرین ثانیه‌های وقت اضافه دوم، گل چهارم کاونتری با تصمیم VAR مردود اعلام شد تا همه چیز به ضربات پنالتی کشیده شود و در آنجا یونایتد به برتری دست یابد. 

مارکو فان باستن، اسطوره فوتبال هلند با نیش‌وکنایه به انتقاد از عملکرد ضعیف مارکوس رشفورد در بازی منچستریونایتد و کاونتری سیتی پرداخت. فان باستن، در گفت‌وگو با شبکه زیگو اسپورت هلند گفت:

رشفورد رو تو بازی با کاونتری دیدم. این دیگه چه کاری بود داشت می‌کرد؟ باورم نمی‌شد همچین چیزی ببینم. نه یارگیری می‌گرد، نه دریبل می‌زد. هر توپی رو هم که می‌گرفت پاس می‌داد عقب. انگار تو یه بازی دوستانه تو سالن داره با رفیقاش فوتبال بازی می‌کنه!

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • سریال VAR تمام شدنی نیست
  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • عقب‌نشینی یوفا: لیست‌‌های اروپایی 26 نفره شد
  • هشدار به ستاره جنجالی یونایتد: مراقب رفتارت باش!
  • تصاویر کامپیوتری و سه‌بعدی در تضاد با ادعای ژاوی؛ توپ لامین یامال گل نشد
  • سرمربی سابق پرسپولیس: تیم اوسمار اقتصادی بازی نمی‌کند