Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به تعطیلی استخرها به سبب مقابله با کرونا گفت: تلاش می‌شود با مصوبه ستاد ملی کرونا، استخرهای ورزشی استان بوشهر تا پایان دی‌ماه بازگشایی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مجمع انتخابات هیئت شنا، شیرجه و وتراپلو استان بوشهر ظهر امروز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع برگزار شد که با رای اعضای مجمع، آزیتا کمالی رئیس پیشین این هیئت به مدت 4 سال دیگر در سمت خود ابقا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در این نشست با اشاره به فعالیت این هیئت و خسارت وارد شده به مجموعه‌های آن در شرایط کرونایی اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا در کشور در تمامی بخش‌ها از جمله به حوزه ورزش ضرر و خسارت وارد شد.

احمد بهروزیان‌فرد با اشاره به اینکه تعطیلی استخرها ادامه دارد افزود: در دوران کرونا، بیشترین خسارت به بخش ورزش مربوط به بخش دولتی و خصوصی وارد شد که تعطیلی استخرهاهمچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه هنوز ابلاغ بازگشایی استخرها ورزشی استان اعلام نشده است اضافه کرد: باتوجه به اینکه تصمیمات بخش ورزش در ستاد ملی کرونا مصوب می‌شود هنوز ابلاغ بازگشایی استخرها ورزشی استان اعلام نشده است .

کرونا 7 میلیارد تومان به ورزش استان بوشهر خسارت وارد کرد کرونا 100 میلیارد ریال خسارت به باشگاه‌های ورزشی استان بوشهر وارد کرد پتروشیمی‌های استان بوشهر برای کمک به تیم‌های ورزشی همکاری کنند

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر تاکید کرد: به دنبال آن هستیم تا پایان دی‌ماه با رایزنی‌ها انجام شده وزارت ورزش و جوانان این اماکن ورزشی را با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا بازگشایی کند.

بهروزیان‌فرد یادآور شد: استخر بین‌المللی کوثر یکی از اماکن ورزشی بوشهر است که در رشد قهرمان در این رشته نقش به‌سزایی داشته است که امیدواریم در آینده نزدیک بازگشایی این مجموعه شاهد رشد و پیشرفت هیئت شنای استان باشیم.

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرکل ورزش و جوانان استان ورزشی استان استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۵۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، یعقوب محمدمرادی افزود: در اثر بارش شدید باران و تگرگ به هزار و ۸۰۰ هکتارزارع گندم و۳۰۰ هکتار صیفی جات به میزان ۸۲ میلیارد تومان خسارت وارد شده است.
وی گفت: بیشتر خسارت‌های وارد شده به محصولات گندم، هندوانه و خربزه در روستا‌های آشکارا و شمیل بخش فارغان بوده است.

بیشتربخوانید:برداشت لیموترش نوبرانه از باغ‌های توکهور و هشتبندی

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۴۵ میلیارد تومانی بارندگی به کشاورزی خراسان جنوبی
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • خسارت بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد
  • آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال