Web Analytics Made Easy - Statcounter

رنجبر از خرید۲۹۰دستگاه آبگرمن و۲۷۰ بخاری گازی ویژه مددجویان امداد مازندران خبر داد و گفت: توزیع این وسایل گرمایشی از امروز ۸دی ماه در آستانه فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار«قاسم سلیمانی» و گرامیداشت ایام فاطمیه در سراسر استان در حال توزیع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،«ابوالحسن رنجبر» امروز(8دی) در مراسم اهدای وسایل گرمایشی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و توزیع 250سبد معیشتی بین نیازمندان شهرستان قائمشهر با بیان اینکه علاوه بر برودت هوای سرد، امسال با شیوع کرونا نیز روبه‌رو هستیم و ممکن نبودن وسایل گرمایشی مشکلاتی را برای مددجویان امداد ایجاد کند،  اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در شش ماهه دوم سال با ورود سامانه های سرد برای خانواده هایی که در مناطق کوهپایه ای و کوهستانی سکونت دارند اقدام به خرید بخاری و آبگرمکن کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران افزود: در دوره کنونی، اقشار آسیب‌پذیر بیش از هر زمان دیگری نیازمند یاری‌رسانی هستند که باید با همدلی و همکاری‌های گسترده‌تر گام‌های موثری برای رفع مشکلات آنها برداریم.

 

وی از خرید290دستگاه آبگرمن دیواری و270 بخاری گازی ویژه مددجویان امداد استان خبر داد و یادآورشد: توزیع این وسایل گرمایشی از امروز 8دی ماه در آستانه فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار«قاسم سلیمانی» و گرامیداشت ایام فاطمیه در سراسر استان در حال توزیع است.

 

رنجبر بیان کرد: همچنین امروز 250 سبد کالا به ارزش هر سبد 300هزار تومان، 15دستگاه آبگرمکن دیواری به ارزش هر آبگرمکن4میلیون تومان و 23دستگاه بخاری به ارزش هر بخاری2ملیون تومان بین نیازمندان شهرستان قائمشهر توزیع شد.

وی در بخش دیگر سخنانش به تفاهم نامه کمیته امداد استان با بسیج سازندگی سپاه کربلا برای احداث هزار واحد مسکن مددجویی در دیار علویان اشاره کرد و گفت:کمیته امداد استان امسال 1200سهمیه احداث خانه مددجویی دارد که تاکنون برای 800واحد پروانه ساختمان اخذ شد و به بانک ها معرفی شدند؛ و پرونده 400مددجو در فرآیند اخذ پروانه ساختمان قرار دارد.

 

رنجبر بیان کرد: پس از صدور پروانه ساختمانی،  ثبت سامانه بنیاد مسکن می شود و از تسهیلات این بنیاد به مبلغ ۵۰ میلیون تومان و ۳۰ میلیون تومان بلاعوض بنیاد مسکن و پیمانکاری سپاه تا پایان سال هزار مسکن را تحویل خانواده‌های نیازمند خواهیم داد.

 

وی گفت: در جهت حل مشکل هزار و ۳۰۰ نفر از مددجویان امداد استان در بحث لوله کشی گاز، ۲۵۰ نفر در حوزه سرویس بهداشتی و ۳۵۰ نفر برای احداث حمام با مشکلاتی مواجه بودند که با کمک خیرین و مشارکت استانداری در حال رفع این نیاز مددجویان هستیم.

 

رنجبر یادآورشد: برای انجام لوله گشی گاز منازل 1300نفر از مددجویان امداد استان یک خیر نیک اندیش750 میلیون تومان کمک کرده است.

 

وی با بیان اینکه امسال بیش از 200هزار سبد کالا با همکاری مراکز نیکوکاری بسیج سازندگی و کمیته امداد به ارزش هر سبد 200تا 250 هزار تومان بین نیازمندان شهرستان ها توزیع شد ، افزود: همچنین سه مرحله جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت اهدا شد.

 

رنجبر با بیان اینکه برای تهیه این جهیزیه ها15میلیارد تومان هزینه شد، گفت: تا22بهمن 200سری جهیزیه دیگر اهدا خواهد می شود.

 

وی یادآورشد: به زودی 3هزار تبلت به همت خیر نیک اندیش و با مشارکت 50درصدی کمیته امداد برای دانش آموزان نیازمند تهیه و توزیع خواهد شد.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: تهیه تبلت توزیع بسته معیشتی شهادت سردار سلیمانی توزیع جهیزیه ایام فاطمیه صدور پروانه ساختماني مددجویان امداد وسایل گرمایشی امداد استان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۵۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جهیزیه به نو عروسان کمتر برخوردار

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • اهدای جهیزیه به نو عروسان کمتر برخوردار
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز