Web Analytics Made Easy - Statcounter

مکی زاده افزود: باد شدید و طوفانی بودن دریا طی روز گذشته سبب شد تا شناور واژگون شده خوارزم از محدوده آب‌های ایران خارج و وارد آب‌های کشور عمان شود.

او گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با مقامات کشور عمان احتمالا امروز تیم‌های غواصی ایران و عمان برای جستجوی سرنشینان مفقود شده وارد لندینگ کرافت خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان افزود: این شناور همچنان در حالت واژگون قرار دارد و غرق نشده است.

شناور لندینگ کرافت خوارزم حامل چندین دستگاه بیل مکانییکی که از بندر شناص کشور عمان عازم بندرعباس بود، شامگاه روز جمعه ۵ دی در حوالی جزیره لارک دچار حادثه شد و ۷ سرنشین آن مفقود شدند.

۶ نفر از سرنشینان شناور غرق شده خوارزم به نام‌های محمد عسکری زاده، فرزاد غلام رضایی، ستار صفری سکل، مصطفی بهادری، یاسر مانع بو حمیدی و موید عبدلیان پور ایرانی هستند و یک نفر نیز (اجین جانسون) تبعه کشور پاکستان است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۵۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند

به گزارش صدای ایران به نقل از خبرگزاری آنادولو،رهبران عمان و امارات متحده عربی با انتشار بیانیه‌ای، خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل و کاهش تنش در منطقه شدند.

این بیانیه پس از دیدار هیثم بن طارق، سلطان عمان از ابوظبی و دیدار وی با محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات متحده عربی منتشر شده و روابط دو جانبه، تحولات جهانی و منطقه‌ای محور دیدار بن طارق و آل نهیان عنوان شده است.

در این بیانیه همچنین با تاکید بر اهمیت افزایش همگرایی منطقه‌ای میان کشور‌های همسایه به منظور تقویت اعتماد و ثبات و همچنین اشاره به افزایش تنش‌ها میان تهران و تل‌آویو، تصریح شده است: بن طارق و آل نهیان خواستار خویشتن‌داری طرف‌های درگیر به منظور دور نگه داشتن منطقه و شهروندان از خطرات ناشی از افزایش تنش هستند.


دیگر خبرها

  • عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • فیلم| کوهرنگ سرزمین لاله‌های واژگون
  • قرق مطلق دشت لاله‌های واژگون کوهرنگ
  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
  • نابودی بزرگترین دشت لاله‌های واژگون کشور، خیلی دور، خیلی نزدیک
  • ۴ کشته و ۱۰ مفقود در طوفان گوانگدونگ چین
  • (تصاویر) ضیافت شام رئیس امارات به افتخار سلطان عمان
  • ممنوعیت چیدن لاله واژگون