Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سرهنگ حسنعلی امامی رئیس پلیس راهور مشهد گفت: برای رانندگان متخلفی که سرعت غیرمجاز دارند، کلاس‌های توجیهی برگزار می‌شود و خودرو متخلف برابر دستور مقام قضایی یک ماه تا ۴۵ روز توقیف خواهد شد.

او افزود: برای جلوگیری از تخلفات حادثه‌ساز سرعت غیرمجاز در شهر، دوربین‌های راهور خودرو‌ها را رصد می‌کنند و پلاک خودرو‌هایی را که با سرعت بیش از ۱۱۰ کیلومتر در ساعت تردد کنند، ثبت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس راهور مشهد ادامه داد: برای رانندگان متخلف سرعت غیرمجاز، در اولین تخلف، پیامک اخطار فرستاده می‌شود و چنانچه این تخلف تکرار شود، متخلف به‌عنوان راننده حادثه‌ساز شناخته می‌شود.
سرهنگ امامی بیان کرد: در صورتی که تخلف سرعت غیرمجاز ۳ بار تکرار شود، راننده متخلف به پلیس راهور احضار و برای او کلاس‌های توجیهی برگزار می‌شود و خودرو متخلف برابر دستور مقام قضایی یک ماه تا ۴۵ روز توقیف خواهد شد.

او تصریح کرد: اکنون دوربین‌ها سرعت خودرو‌ها را رصد و پایش می‌کنند. خوشبختانه در مقایسه با پارسال  آمار تخلفات سرعت غیرمجاز کم شده است و چندان زیاد نیست.

برابر قانون اکنون جریمه سرعت غیرمجاز برحسب تخلف بین ۶۰ تا ۲۰۰ هزار تومان است.

منبع: شهرآرا

انتهای پیام//م. م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرعت غیرمجاز پلیس راهور جرایم رانندگی سرعت غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۶۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای کیفیت و استحکام بدنه خودرو مطالبه جدی پلیس در سال ۱۴۰۳ است

تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا ملت درباره آمار تصادفات جاده‌ای در نوروز، گفت: درصد شماره‌گذاری پژو در کشور  ۲۸ درصد است و دخالت این خودرو در تصادفات نوروز ۳۲ درصد بوده است اما این نکته نیز ملاکی برای این نیست که پژو می‌تواند خودرویی پرتصادف باشد.

رئیس پلیس راهور فراجا تصریح کرد: مطالبه جدی ۱۴۰۳ ارتقای کیفیت و استحکام بدنه خودرو است و این موضوع در حال پیگیری است.

منبع: خانه ملت

دیگر خبرها

  • تاکسیرانی دررفع ترافیک شهری نقش موثری دارد/تجلیل ازرانندگان منضبط
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت/ مراقب سرعت‌ و سبقت‌ غیر مجاز باشید
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • برخورد جدی پلیس با تخلفات ساکن و ثبت تخلف پارک حاشیه ای با دوربین های متحرک
  • ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد
  • اعمال قانون روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها
  • ارتقای کیفیت و استحکام بدنه خودرو مطالبه جدی پلیس در سال ۱۴۰۳ است
  • ۱۲ میلیون تخلف ساکن اعمال قانون شد
  • روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها اعمال قانون شده است
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است