Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر سلمانی در خصوص هدف خود جهت حضور در لیگ پرتغال گفت: قطعاً هدفم از بازی در لیگ برتر پرتغال چیزی جز پیشرفت و دست یافتن به بازی در تیم‌های صاحب نام نیست و اگر به خود اطمینان و باور نداشتم که می‌توانم در لیگ پرتغال پیشرفت کنم، هیچ ‌وقت به اینجا نمی‌آمدم

جعفر سلمانی که اخیرا به تیم پورتیموننزه پرتغال پیوسته، در خصوص حضور در این تیم و جدایی از صنعت نفت آبادان صحبت هایی را انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، جعفر سلمانی درباره حضور در لیگ پرتغال و اینکه چه احساسی از پیوستن به پورتیموننزه دارد به تسنیم گفت:

هر بازیکنی قطعاً در زندگی ورزشی‌اش اهدافی دارد و برای رسیدن به آنها از پیش برنامه‌ریزی می‌کند و تمامی تلاش خود را انجام می‌دهد. من هم از دوران نونهالی و نوجوانی اهدافی داشتم و برای رسیدن به آنها رؤیاپردازی نکردم، بلکه واقعیت‌ها را درنظر داشتم و طبق برنامه پیش رفتم تا به آرزویم که بازی کردن در اروپا بود، رسیدم.

سلمانی افزود:

قطعاً هدفم از بازی در لیگ برتر پرتغال چیزی جز پیشرفت و دست یافتن به بازی در تیم‌های صاحب نام نیست و اگر به خود اطمینان و باور نداشتم که می‌توانم در لیگ پرتغال پیشرفت کنم، هیچ ‌وقت به اینجا نمی‌آمدم. من از باشگاه‌های بزرگ ایران پیشنهاد داشتم اما با توجه به اینکه تنها 23 سال دارم، فقط برای پیشرفت و رسیدن به اهدافی بزرگتر به فوتبال پرتغال آمدم و به یاری خداوند، دعای مردم و تلاش و ‌جدیت خودم، امیدوارم به هدفم برسم.

سلمانی در مورد اینکه با چه کسانی برای انتخاب تیم پورتیموننزه مشورت کرده است گفت:

من از خانواده‌ام، دایی و مربی خودم رحمان عساکره و دوستانم که زحمات بسیاری برایم کشیدند برای حضور در پرتغال مشاوره گرفتم و در این مسیر پائولو سرجیو سرمربی سابق صنعت نفت آبادان  نقشی کلیدی داشت. از هنگامی که به کشور پرتغال آمدم، با بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ پرتغال در ارتباط نبودم و تمام تمرکزم را‌ روی تمرینات و یادگیری زبان و فرهنگ مردم پرتغال گذاشته‌ام و امیدوارم در آینده‌ای نزدیک با بازیکنان هموطنم ارتباط برقرار کنم.

بازیکن تیم پورتیموننزه با بیان اینکه پائولو سرجیو وی را برای بازی در این تیم به کشور پرتغال دعوت کرد گفت:

من دو سال سابقه حضور در لیگ برتر ایران و بازی با پیراهن صنعت نفت آبادان را داشتم و تقریباً در تمامی این دو سال در ترکیب اصلی بودم، چه در دوران حضور پائولو سرجیو و چه هنگامی که اسکوچیچ هدایت این تیم را برعهده داشت. از طرفی عضو تیم ملی المپیک هم بودم و در تمامی بازی‌های رسمی این تیم تحت هدایت حمید استیلی بازی کردم، برای همین حضور در فوتبال پرتغال برای بنده دور از انتظار نبود، چون از پیش جزئی از اهدافم بود و به لطف خدا و دعای خیر مردم محقق شد. البته با توجه به اینکه تعدادی از بازیکنان کشورمان در لیگ پرتغال بازی می‌کنند و عملکرد بسیار خوبی دارند و همچنین شناختی که مربیان پرتغالی از فوتبال کشورمان دارند، این موضوع هم در نوع خودش تأثیرگذار بود.

سلمانی اضافه کرد:

من هم مانند سایر بازیکنان ایرانی که در اروپا بازی می‌کنند، احساس بسیار خوبی از بازی در اروپا و پرتغال دارم چون نهایت آرزوهای هر بازیکنی رسیدن به تیم ملی و بازی در اروپاست و من هم در این زمینه احساسی وصف نشدنی دارم و امیدوارم سفیر خوبی برای فوتبال خوزستان و کشورم باشم تا راه و مسیر مناسبی برای جذب بازیکنان ایرانی به فوتبال پرتغال باز شود.

سلمانی با بیان این مطلب که «صنعت نفت همیشه در قلبم جای خواهد داشت» گفت:

هیچ وقت هواداران خونگرم این تیم ریشه‌دار را فراموش نخواهم کرد. من سال‌ها در رده‌های سنی جوانان و امید صنعت نفت در لیگ برتر کشور بازی کردم و پله‌های پیشرفت و ترقی را یک شبه طی نکردم. علاقه من و صنعت نفت علاقه‌ای دوطرفه و‌ کاملاً دوستانه است. من همیشه بازی‌ها و نتایج صنعت نفت در لیگ برتر را دنبال می‌کنم و‌ هنوز احساس می‌کنم که جزئی از این تیم هستم، چون روزها و سال‌های بی‌نظیر و فراموش نشدنی با این تیم و هواداران خونگرمش داشتم. آنها تاکنون نتایج فوق‌العاده‌ای را رقم زده‌اند و این، باعث خوشحالی‌ام شده است و روحیه مرا برای حضور پرقدرت در لیگ پرتغال دو چندان کرده است.

مهاجم پیشین تیم صنعت نفت آبادان ادامه داد:

قطعاً دل کندن از شهر و تیمی که سال‌های خوبی برایم رقم زده بسیار سخت است و بنده هم از این قاعده مستثنی نیستم، به‌ویژه که من فردی عاطفی و احساساتی و پایبند خانواده هستم اما برای رسیدن به هدفی بزرگ، باید سختی‌ها کشید و مرارت‌ها را تحمل کرد. حضور پائولو سرجیو در رأس کادر فنی پورتیموننزه قوت قلبی برای من است، زیرا هم او ویژگی‌ها و خصوصیات فنی و اخلاقی مرا می‌شناسند و هم من از تفکرات و اندیشه‌هایش شناخت دارم و همین مسئله، کار را برای من در فوتبال پرتغال اندکی آسان می‌کند.

سلمانی در پایان گفت:

باید از کلیه کسانی که در شکل‌گیری دوران فوتبالی‌ام زحمت کشیدند، تشکر کنم. مربیانی که در شهر محرومم شادگان برایم زحمت کشیدند. مربیانی که در آکادمی صنعت نفت با آن ها کار کرده بودم. مربیان تیم اصلی نفت آبادان و به‌ویژه خانواده‌ام، دوستانم، مربی و دایی‌ام آقای رحمان عساکره که همیشه پشت من بودند و حتی تا آخرین لحظات حضورم در ایران همراهی‌ام کردند. امیدوارم با موفقیت در لیگ پرتغال جواب زحمات آن ها را به نوعی داده باشم.

 

 

همچنین بخوانید:

مراسم معارفه جعفر سلمانی در پورتیموننزه برگزار شد

جعفر سلمانی برای امضای قرارداد با پورتیموننزه راهی پرتغال شد

پیشنهاد پورتیموننز پرتغال به جعفر سلمانی

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان فوتبال پرتغال برای رسیدن لیگ پرتغال پائولو سرجیو جعفر سلمانی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۶۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی کادر فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، حسن آذرنیا، غلام خلیفه، امید شریفی نسب، مهدی حق جویی و بابک عبادی به عنوان اعضای جدید کادر فنی در کنار عبدالرضا برزگری، حسین مزرعه و علی یزدان دوست، در ادامه لیگ برتر فوتبال ایران فراز کمالوند را همراهی خواهند کرد.
امید صالحیان نیز به عنوان مدیر جدید تیم طلایی پوش آبادان برگزیده شد.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هم اکنون با ۱۳ امتیاز در انتهای جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پیوستن مدافع جدید به تیم صنعت نفت آبادان
  • مقایسه عملکرد ۶ مهاجم لژیونر فوتبال
  • مصطفی نائیج‌پور به نفت آبادان پیوست؛ رسمی
  • مقایسه عملکرد ۶ مهاجم لژیونر فوتبال/ سال کم فروغ مهاجمان ایرانی
  • راز خوشبختی آبادان: گل اول را بزن، به هر قیمتی!
  • مدافع ملوان به صنعت نفت آبادان پیوست
  • کادر فنی فوتبال آبادان مشخص شد
  • معرفی کادر جدید فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • معرفی کادر فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • عکس| ژست جدید رونالدو در تمرین تیم ملی