Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،آقای بابایی,رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش استان همدان اظهار داشت:تمام دانش آموزان در همه مقاطع که در مدارس به صورت روزانه ثبت نام کرده اند در امتحانات مجازی غیر حضوری شرکت می‌کنند.

او افزود: امتحانات نهایی که به صورت یکنواخت در سراسر کشور برگزار می‌شود و همچنین امتحانات مدارس راه دور، بزرگسالان و داوطلب آزاد، حضوری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش استان همدان گفت: هم اکنون ۲۹۱ هزار دانش‌آموزان همدانی مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانش آموزان برگزاری امتحانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آزمون شبه نهایی در پایه‌های دهم و یازدهم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: این آزمون تنها در پایه‌های دهم و یازدهم برگزار می‌شود و پایه‌های دوازدهم آزمون شبه نهایی ندارند.
عباس سلطانی افزود: آزمون شبه نهایی باهدف آمادگی دانش‌آموزان با آزمون‌های شبه نهایی و فرایند برگزاری این آزمون‌های اجرایی می‌شود.


وی گفت: طراحی سؤالات از طریق مرکز ارزشیابی وزارت آموزش و پرورش صورت‌گرفته و دبیرخانه‌های دروس مختلف در استان‌ها طراحی را عهده‌دار هستند.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ابراز داشت: ثبت‌نام برای ترمیم نمره و ایجاد سابقه از روز شنبه اول اردیبهشت‌ماه و به مدت ۱۰ روز فعال است و داوطلبین می‌توانند از طریق سامانه my,medu,ir اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • تاثیر ۵۰ درصدی امتحانات نهایی در کنکور سراسری
  • دانش آموزان می‌توانند برای ۴ درس امتحان نهایی تک ماده کنند
  • چرا دانش آموزان می‌توانند برای ۴ درس امتحان نهایی تک ماده کنند؟
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • شرایط استفاده دانش آموزان از " تک ماده " امتحانات نهایی
  • شرایط استفاده دانش‌آموزان از "تک‌ماده" امتحانات نهایی
  • امکان استفاده از تک‌ماده در ۴ امتحان نهایی
  • معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش: آزمون های شبه نهایی از ۹۰ درصد محتوای برنامه و کتاب درسی است
  • آغاز آزمون شبه نهایی در پایه‌های دهم و یازدهم
  • آزمون‌های شبه نهایی کاملاً مشابه آزمون‌های نهایی برگزار می‌شوند