Web Analytics Made Easy - Statcounter

همسر شهید مدافع حرم روح‌الله قربانی طی یادداشتی که در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار داده‌ در خصوص فراغ حاج قاسم سلیمانی نوشته‌ است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، 13 دی ماه سالروز یکی دیگر از جنایت‌های استکبار جهانی آمریکای جنایتکار علیه ملت ایران است؛ اقدامی که نه تنها مردم کشورمان بلکه تمام آزادی‌خواهان جهان را در غمی بزرگ فرو برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌جمهور خبیث و جنایتکار آمریکا در چنین روزی دستور ترور بزرگ مردی را داد که بسیاری از مردم مظلوم منطقه از لبنان و‌ سوریه گرفته تا افغانستان و عراق احساس آزادگی و حمایت این بزرگ مرد را چشیده‌ و توانسته‌اند از یوغ استکبار رهایی یابند.

سردار رشید اسلام، سپهبد شهید، قاسم سلیمانی، مردی که از جوانی میدان‌های نبرد را ترک نکرد و همواره لباس مجاهدت را به تن داشت. مبارزی که در دوران جوانی عملیات‌های تأثیرگذاری را علیه رژیم بعث عراق انجام داد و بعد از آن با استفاده از تجربیات دفاع مقدس، جنوب شرق کشور را از لوث وجود اشرار و گروهک‌های تروریستی مسلح پاکسازی کرد و طعم زندگی آسوده و بی‌دغدغه را به مردم آن منطقه چشاند.

پس از آن هم با نظر مقام معظم رهبری فرماندهی نیروی قدس سپاه را برعهده گرفت و به حمایت از مردم بی‌پناه و مظلوم منطقه پرداخت. مردمی که روزگاری گرفتار طالبان، داعش و رژیم جنایتکار صهیونیستی قرار گرفته بودند. ایشان میدان مبارزه را ترک نکرد و آن‌چنان علیه دشمن پیکار کرد و در سراسر جهان پوزه آنها را به خاک مالید که دیگر نتوانستند حضور ایشان را تاب بیاورند. بر همین اساس شخص اول دولت آمریکا به صورت ناجوانمردانه دستور ترور ایشان را صادر کرد و در حال انجام مأموریت به شهادت رسید.

172 ویژگی سردار دلها|حکایت آزادسازی شرور شرق کشور توسط سردار سلیمانیهجر حبیب-3|ناگفته‌هایی از کار اطلاعاتی حاج قاسم در «فتنه 78»/ عملیات شجاعانه شهید سلیمانی در افغانستان به روایت شاهد عینیهجر حبیب -2|حکایتی از شجاعت سردار قاسم سلیمانی در مبارزه با «اشرار جنوب شرق»/ چگونه حاج قاسم با یک «میم» باعث وحدت میان شیعه و سنی شد؟هجر حبیب -1|نظر حاج قاسم در خصوص مرگ در بیابان‌های سوریه/ رفتار سردار سلیمانی در جلسه با مدیران سیاسی و امنیتی چگونه بود؟

به همین دلیل خبرگزاری تسنیم در نظر دارد با توجه به سالروز شهادت شهید قاسم سلیمانی به خصوصیات اخلاقی، ابتکارات، اقدامات و مجاهدت‌های این شهید بپردازد. از این رو برای آشنایی بیشتر با دوستان، همرزمان و فرماندهان ایشان گفت‌وگو کرده‌ایم. در این قسمت همسران شهدای حرم در فراغ حاج قاسم دست به قلم شده و در این باره دلنوشته‌ای نوشته  و در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار داده‌اند. متن دلنوشته همسر شهید مدافع حرم روح‌الله قربانی می‌خوانید:

بسم‌الله

چشم که باز می‌کنی باورت نمی‌شود فرمانده یک سال است که در بین‌مان نیست...

در تمام این یک سال که تلویزیون را روشن کردم، نشد اسمش به گوشم نخورد.

همه جا از فداکاری‌هایش گفتند از ایثارش از جوانمردی و از سربازانش، همان مدافعان حرم که پای مکتب درس شجاعت حاج قاسم تعلیم دیده بودند.

اوایل فکر می‌کردم که نبودتان خلأ بزرگی است در دنیای جنگ نابرابر این روزها اما رفته رفته فهمیدم که واقعاً شهدا رفتنشان رفتن نیست؛ هستند، حضور دارند و کمک می‌کنند.

در تمام طول مراسمات حاج قاسم فقط نگران یک چیز بودم آن هم تنهایی حضرت آقا که می‌دانست یکی از یاران واقعی‌اش به آرزویش رسیده و فقط شهادت عباس(ع) گونه‌ی او بود که آقا را آرام می‌کرد.

یقیناً شهادت بهترین مزدی بود که خدای بزرگ تقدیم شهید سلیمانی کرد.

حاج قاسم و سربازانش قطعاً یاران حضرت حجت(عج) اند که با ظهورش برمی‌گردند و پا در رکاب امام زمان(عج) مردانه می‌ایستند.

سلام ما را به شهدا برسانید و برایمان دعا کنید که سخت محتاجیم.

شهادت گوارای وجودتان

همسر شهید روح‌الله قربانی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آمریکا شهید سپهبد قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی شهدای مدافع حرم شهید آمریکا شهید سپهبد قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی شهدای مدافع حرم شهید روح الله قربانی خبرگزاری تسنیم قاسم سلیمانی همسر شهید حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۷۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند

به گزارش همشهری آنلاین، در سایه تداوم تجاوزهای رژیم صهیونیستی به روستاهای جنوب لبنان، حزب‌الله لبنان خبر شهادت محمد خلیل عطیه (ساجد) را در راه قدس اعلام کرد.

به این ترتیب شمار شهدای در راه قدس حزب‌الله لبنان از زمان آغاز نبرد طوفان‌الاقصی به ۲۷۱ نفر افزایش یافت.

در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده که این رزمنده مقاومت متولد ۱۹۹۴ در شهرک قانا و ساکن شهرک الصرفند در جنوب لبنان بود.

دو روز پیش نیز مقاومت لبنان، خبر شهادت سه تن از رزمندگان خود به نام‌های مبارک علی حمیه (صادق) از شهرک طاریا و ساکن شهرک البزالیه البقاعیه، حسین علی دغمان (ملاک) از شهرک جنوبی کفرتبنیت و علی رضا حرف (ابومهدی) از شهرک المنصوری در جنوب را منتشر کرده بود.

شبکه المیادین امروز با انتشار خبر شهادت یکی دیگر از اعضای مقاومت لبنان همچنین از تداوم حملات هوایی و توپخانه‌ای شدید رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی لبنان خبر داد.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی مناطق اطراف شهرک‌های بیت لیف، عیتا الشعب، یارون، المحمودیه، العیشیه و ارتفاعات جبل ابو راشد را هدف قرار داد. این در حالی است که عملیات حزب‌الله در حمایت از مردم و مقاومت غزه علیه مواضع نظامیان اسرائیلی و پایگاه‌های نظامی آنها در شمال فلسطین اشغالی همچنان ادامه دارد.

کد خبر 846697 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی دار فانی را وداع گفت
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان