Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی فاطمی‌نژاد قائم‌مقام مؤسسه رزمندگان اسلام و مدیرعامل مؤسسه راهیان کوثر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس درباره پویش «نسل سلیمانی»، اظهار کرد: در این طرح با همت افرادی که در جبهه‌های فرهنگی و تربیتی کودک و نوجوان گرد هم آمدند، برنامه‌های خیلی خوبی سیاست‌گذاری شد تا بتوانند نسل کودک و نوجوان امروز را بیش از پیش با آموزه‌های مکتب شهید سلیمانی آموزش داده و پیوند بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در خصوص برنامه‌هایی که برای  پویش نسل سلیمانی در نظر گرفته شده است، گفت: جبهه کودک و نوجوان برنامه‌های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده که مهم‌ترین آن پویش نسل سلیمانی است؛ دانش‌آموزان با انتخاب بهترین جمله از دید خودشان درباره سردار سلیمانی و شرکت در امضای طومار الکترونیکی مبنی بر زمینه سازی و در خواست از فرماندهان جبهه مقاومت و در رأس آنها مقام معظم رهبری، آمادگی شان برای تلاش و مجاهدت در تمامی عرصه‌ها و محقق‌سازی آرمان‌هایی که این شهید بزرگوار داشت، اعلام می‌کنند. 

قائم مقام مؤسسه رزمندگان اسلام در راستای برنامه‌هایی که برای پویش نسل سلیمانی در نظر گرفته شده است، افزود: برنامه‌هایی چون کتابخوانی، بازخوانی وصیت‌نامه شهید و... پیش‌‌بینی شده که به نوعی بتواند تفکرات، آرمان‌ها و اهداف این شهید بزرگوار را برای نسل کودک و نوجوان زنده و قابل دستیابی کند.

فاطمی نژاد اضافه کرد: همچنین با اطلاع‌رسانی‌های انجام شده و پیوستن بسیاری از مدارس اعم از دولتی و غیردولتی، این پویش جنبه پررنگ مردمی هم دارد. 

وی در خصوص اهداف طرح پویش نسل سلیمانی، اظهار کرد: در این پویش به دنبال این هستیم که ارتباط مفهوم، قابل لمس و توسعه را بین  آرمان‌های سردار شهید و مجموعه نسل جوان، در عرصه‌های مختلف رقم بزنیم تا با ایشان ارتباط گرفته و ادامه دهنده راه ایشان باشند. 

مدیرعامل مؤسسه راهیان کوثر درباره چشم‌انداز الگوهای آموزشی ـ پرورشی در نظر گرفته شده، بیان کرد: شخصیت هایی که به مقام الگو بودن رسیدند دامنه هایی را طی کردند؛ اگر بتوانیم شهید سلیمانی را به خوبی باز خوانی کنیم و این دامنه‌ها را به زبان و ادبیات نسل جدید بازگو کنیم، می توانیم بگوییم که شهید سلیمانی الگوی پرورشی مشخص برای این نسل است تا بچه ها بتوانند به نوعی با ایشان ارتباط بگیرند. 

وی افزود: با قالب‌های مختلف مانند داستان، بیان خاطرات شهید سلیمانی، دیدارهایی که شهید با این نسل داشتند اعم از قهرمانانی که نام آور بودند و یا نوجوانانی که به یک نوع موفق به دیدار با شهید سلیمانی شده بودند، نکات و درس آموزی‌ها از این شهید، ارائه می‌شود. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نسل سلیمانی پویش نسل سلیمانی کودک و نوجوان شهید سلیمانی آرمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۷۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛  آیین تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مرقد امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
آیین تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور صبح امروز، سه شنبه ۴ اردیبهشت در اولین روز از هفته کارگر با شعار "کارگر، تجدید میثاق با امام، رهبری و شهدا"، با حضور سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جامعه کارگری، کارفرمایی، خانواده‌های معظم شهدا، مدیران و کارکنان این وزارتخانه در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. شرکت کنندگان در این مراسم با نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای سرافراز تجدید میثاق خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • هدیه ۲۰۰ میلیون ریالی معلم قزوینی برای بازسازی سالن اجتماعات مدرسه
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از گریه‌های سردار زاهدی هنگام سخنرانی حاج قاسم سلیمانی
  • پویش دانش‌آموزی عطر اردیبهشت ۳ درکرمان آغازشد
  • آغاز پویش دانش‌آموزی «عطر اردیبهشت ۳ » در کرمان 
  •  اهمیت اجتناب ناپذیر برنامه های آموزشی و تربیتی در حیات آموزشی دانش آموزان