Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته هفتم مسابقات دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم‌های شیرازی فجر شهید سپاسی و شهدای قشقایی در ورزشگاه پارس به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی پرگل، هر دو تیم به نتیجه تساوی ۲-۲ رضایت دادند.

نیمه نخست این مسابقه با تک گل دقیقه ۳۲ فرزان دانا بسود فجری‌ها به پایان رسید و در دقیقه ۴۹ نیمه دوم هم احسان گنجی با زدن گل دوم زردپوشان، می‌رفت که کار تیم شهدای قشقایی را تمام کند، اما این پایان کار نبود و مرتضی سنجانکی در دقیقه ۷۴ و امین هاشمی فر در دقیقه ۸۴ از روی نقطه پنالتی باعث شدند تیم شهدای قشقایی بازی باخته را با تساوی عوض کنند و فجری‌ها هم از صعود به صدر جدول باز بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پایان هفته هفتم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فجر شهید سپاسی با ۱۲ امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی رقابت‌ها قرار گرفت و تیم شهدای قشقایی شیراز هم با با تنها ۵ امتیاز در رده ۱۵ جدول باقی بماند تا شرایط نماینده فارس هفته به هفته شرایط نامناسبی را داشته باشد.

در هفته هشتم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، دوشنبه ۱۵ دی ماه فجر شهید سپاسی میهمان استقلال ملاثانی است و شهدای قشقایی در دیداری حساس میزبان مس کرمان خواهد بود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال ایران فجر شهید سپاسی تیم قشقایی شهدای قشقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۸۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان

تیم فوتبال دختران جوان کشورمان در دومین مسابقه خود در تورنمنت کافا برابر ترکمنستان با هفت گل به پیروزی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دومین دیدار تیم‌های فوتبال جوانان دختر ایران و ترکمنستان در تورنمنت کافا از ساعت 13:30 به وقت تهران در شهر دوشنبه برگزار شد که شاگردان جهان نجاتی در این دیدار با هفت گل پیروز میدان شدند.

گل‌های ایران را سمیه اسماعیلی در دقایق 10 و 20، تانیا جهانشاهی در دقیقه 13، زهرا خانلرزاده در دقیقه 26، مریم دینی در دقیقه 45 و 74، نازنین منصوری در دقیقه 64 به ثمر رساندند.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه 5 بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

همچنین مریم دینی به‌عنوان بهترین بازیکن زمین از سوی مسئولین برگزار کننده کافا انتخاب شد.

سومین دیدار ایران برابر تاجیکستان روز جمعه 7 اردیبهشت ماه از ساعت 18:00 به وقت محلی و 16:30 به وقت تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • رئال مادرید فاتح ال‌کلاسیکوی جذاب و پرگل/ بارسلونا از قهرمانی ناامید شد
  • اتلتیکومادرید به آلاوس باخت
  • لیگ‌یک/ پیروزی پر گل صدرنشین در بازی نفس‌گیر
  • مهیج‌ترین هفته فصل لیگ برتر را دیدیم
  • پایان دوران تن‌هاخ: اخراجم نمی‌کنید، استعفا می‌دهم!‏
  • پایان مقاومت ١١٠ روزه نوجوان مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان/محمدمهدی ١٢ ساله شهید شد
  • یکم اردیبهشت روز شهدای ورزشکار
  • معرفی شهدای شاخص عشایری چهارمحال وبختیاری