Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-19@15:16:35 GMT

ترافیک انتقاد در آزادراه تبریز- سهند

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۸۸۶۲۴

ترافیک انتقاد در آزادراه تبریز- سهند

تبریز- نگهداری از جاده‌ها و آزادراه‌ها در استان آذربایجان‌شرقی چندان مطلوب نیست به گونه‌ای که محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در جلسه ستاد بازآفرینی شهری آذربایجان شرقی ضمن عذرخواهی از مردم این استان بابت وضعیت بد روکش جاده‌ها و آزادراه‌های آذربایجان شرقی اظهار داشت: آزادراه تبریز-زنجان مشکلاتی دارد که متعلق به بانک‌هاست لذا چون ترمیم و بهسازی را انجام ندادند کار را به سازمان راهداری سپردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدس آنلاین-گروه استان ها: از مشکلات آزاد راه تبریز-زنجان که بگذریم افتتاح آزاد راه تبریز- سهند که در نخستین روز افتتاح با تصادف زنجیره ای همراه شد حال موجب شده تا برجسته ترین اخباراین استان را در طی یک هفته گذشته تبدیل شود.

عذرخواهی استاندار

آزادراه سهند-تبریز سه‌شنبه دوم دی ماه در آیینی با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مقام‌های ارشد استانی پس از  ۱۲ سال انتظار افتتاح شد اما در همان نخستین روز با تصادفی زنجیره‌ای خاطره شیرین این افتتاح را تلخ کرد.

بخشی از انتقاد ها نیز به همزمانی شروع به کار این آزادراه و برف و سرمای چندروزه تبریز و لغزنده و برفی بودن مسیر گره خورد.

با وجود یک هفته  از افتتاح این آزاد و پس از انتظاری ۱۲ ساله اما به هیچ وجهه از حجم انتقادات کاسته نشده و بسیاری از رانندگان اعتقاد دارند کاستی هایی در این مسیر از جمله روشنایی در آن به چشم می خورد.

انتقاد ها هم چنان به نقایص این پروژه ادامه دارد تا آن جا که استاندار آذربایجان شرقی را مجبور به عذرخواهی از مردم کرد.

محمدرضا پورمحمدی ضمن پذیرفتن برخی کاستی‌ها گفت: شدت بارش برف و برودت هوا در این منطقه، باعث برخی مشکلات و رنجش مردم شد که ضمن عذرخواهی از تمام مردم، اعلام می‌کنیم که این آزادراه به شکل کاملاً استاندارد احداث شده است.
وی اذعان کرد: هیچ‌ شخصی نمی‌تواند ادعا کند، پروژه‌ای بشری خالی از ایراد باشد، به عنوان مثال ایراد روشنایی که به این آزادراه وارد می‌کنند، در آزادراه‌ها و جاده‌های بین شهری و درون شهری دیگر هم که سال‌هاست از افتتاح آن گذشته است، به چشم می‌آید.

مثبت نگر باشیم

در همین رابطه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند نیز اظهار کرد: مخالف نقد و مسائل مهندسی نیستم، اما این حد از هجمه علیه یک پروژه‌ای که تنها چند روز از افتتاح آن می‌گذرد، عجیب است!

عباس مصطفوی گفت: مثبت‌نگر باشیم و برای رفع کاستی‌های این آزادراه نیز به مسئولین فرصت بدهیم.

وی ادامه داد: به عنوان مثال بحث روشنایی این آزادراه را مطرح می‌کنند، در حالی که شب نماها در این آزادراه به‌طور کافی استفاده شده و برای روشنایی این آزادراه نیز باید به شرکت‌های متولی فرصت داد. بخصوص با توجه به سرمای هوا در این منطقه و آغاز بارش برف، کار کمی سخت شده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: احداث آزاد راه تبریز آذربایجان شرقی راه تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرداد امسال ۱۲۱ روستا از آب پایدار برخوردار می‌شوند

رحمتی در جمع اعضای قرارگاه جهادی آب رسانی به روستا‌های استان با اشاره به این که این مشکل با همکاری مجموعه‌های قرارگاه سازندگی امام حسن علیه السلام، سازمان برنامه و بودجه و آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در دست رفع و رجوع است.

به گفته وی این اقدامات بر این پایه است که رویکرد مدیریتی استان از پشت میزنشینی به حضور میدانی تبدیل شده است و مدیران در جهت تکمیل طرح‌های کلیدی استان که موضوع آب رسانی یکی از آنهاست، حرکت می‌کنند چرا که نقطه‌ی مقابل ما مردم که ولی نعمتان ایران هستند قراردارند و ما در برابر آنها مسئولیم.

وی در ادامه به وجود ۲۸۰۰ روستا در آذربایجان شرقی و وجود مشکل آب در ۵۸۰ روستای استان (بر اساس گزارش‌های اعلامی مسئولان حوزه آب) اشاره کرد و افزود: تقریبا یک پنجم روستا‌ها با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند از این رو لازم است توجه ویژه‌ای برای حل مشکل آنها شود.

استاندار آذربایجان شرقی در همین نشت ضمن تماس تلفنی با رضایی: معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت نیرو و مدیر مس سونگون که در پرداخت مطالبات تعهد شده این مجموعه برای پیشبرد طرح‌های آبرسانی منطقه، تعلل کرده است، قول پرداخت ۱۱۰ میلیارد تومان از وزارت نیرو و ۴۰ میلیارد از مس سونگون را گرفت تا طرح‌ها با شتاب بیشتر و تا رسیدن فصل تابستان به سرانجام برسد.

خانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی هم درخصوص مصوبات نشست قرارگاه جهادی آب رسانی به روستا‌های استان و اعلام زمان بندی برای افتتاح طرح‌های آبرسانی روستایی استان از جمله آلمالوی هشترود و مجتمع آزادگان در کلیبر اشاره کرد و گفت: این طرح‌ها تا سوم خرداد امسال افتتاح می‌شود، ضمن این که با همت و اقدامات جهادی مسئولان حوزه آب امسال تنش آبی جدی در استان نخواهیم داشت، چه در شهر‌ها و چه در روستاها.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • چرا پدافند هوایی در تبریز فعال شده بود؟
  • معاون استاندار آذربایجان‌شرقی: هیچ نفوذ ریزپرنده یا غیره رخ نداده
  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در آذربایجان شرقی
  • خرداد امسال ۱۲۱ روستا از آب پایدار برخوردار می‌شوند
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز
  • بازدید مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید از آزادراه تبریز سهند