Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام اندونزیایی از فشار‌های رژیم صهیونیستی و پیشنهاد دو میلیارد دلاری آمریکا برای عادی‌سازی روابط جاکارتا با رژیم صهیونیستی پرده برداشت و گفت، محال است اندونزی روابط خود با این رژیم را عادی‌سازی کند. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «فضلی زون» رئیس کمیسیون همکاری بین‌المللی پارلمانی در پارلمان اندونزی و رئیس انجمن نمایندگان حامی قدس در این کشور گفت، رژیم صهیونیستی فشار زیادی بر جاکارتا برای عادی سازی روابط با این رژیم وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «شهاب»، زون در سمیناری که انجمن نمایندگان حامی قدس برگزار کرده بود، تصریح کرد، آمریکا پیشنهاد دو میلیارد دلاری برای بهبود وضعیت اقتصادی اندونزی در مقابل عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی ارائه کرده است.

زون در این سمینار که با عنوان «چرا اندونزی روابط خود را با اسرائیل عادی‌سازی نمی‌کند»، گفت، وضعیت مسأله فلسطین به دلیل جانبداری کوکورانه آمریکا از اسرائیل و نادیده گرفتن حقوق ملت فلسطین بدتر شده و دولت «دونالد ترامپ» بر کشور‌های عربی و اسلامی برای عادی‌سازی روابط با رژیم اسرائیل اعمال فشار می‌کند.

وی تأکید کرد، رئیس‌جمهور اندونزی، وزیر خارجه و پارلمان این کشور صراحتا عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را رد کرده‌اند و محال است که جاکارتا روابط خود را با تل‌آویو عادی‌سازی کند.

زون افزود، رژیم اسرائیل دولتی استعماری است که اراضی فلسطینی را اشغال کرده و عادی‌سازی روابط با آن در تناقض با قانون اساسی اندونزی است.

وی تصریح کرد، توافق‌های عادی‌سازی روابط که اخیرا بسته شده رژیم صهیونیستی را به ادامه نقض حقوق ملت فلسطین تشویق و بر شدت شهرک‌سازی در کرانه باختری و قدس اشغالی افزوده است.

زون در پایان از جامعه بین‌الملل خواست، کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند، در محافل بین‌المللی از آن حمایت کنند و بر شدت تحریم سیاسی و اقتصادی رژیم صهیونیستی بیفزایند.

اخیرا برخی رسانه‌های مدعی شده بودند که قرار است اندونزی بزودی روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازش با اسرائیل اندونزی عادی سازی روابط با تل آویو عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی روابط خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۸۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال در کابینه جنگ اسرائیل بر سر ایران؛ همچنان تصمیم نامشخص!

منابع رسانه‌ای عبری زبان گزارش دادند که کابینه جنگ رژیم صهیونیستی نشستی را در مقر وزارت جنگ این رژیم برگزار کرد و طی آن حمله ایران به اراضی اشغالی مورد بررسی قرار گرفت.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد: در مورد لزوم پاسخ به حمله ایران توافق وجود دارد، اما اختلافات درباره نحوه و زمان پاسخگویی است.

طبق این گزارش، «بنی گانتس» و «گادی آیزنکوت» اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی پیشنهاد واکنش فوری به این حمله را دادند، اما این پیشنهاد رد شد.

به نقل از ایسنا این شبکه همچنین فاش کرد: برخی در کابینه جنگ معتقدند معادله باید چشم در برابر چشم، در یک دور درگیری کوتاه و فوری باشد، در حالی که برخی دیگر می‌گویند باید منتظر ماند، خوب برنامه ریزی کرد و سپس به حمله ایران پاسخ داد.

دیگر خبرها

  • کمک عربستان و امارات به اسرائیل برای مقابله با حملات سپاه؟
  • ادعای یک کانال عبری: عربستان در مقابله با حمله ایران به اسرائیل کمک کرد
  • جدال در کابینه جنگ اسرائیل بر سر ایران؛ همچنان تصمیم نامشخص!
  • عربستان در مقابله با حمله ایران به اسرائیل نقش داشت
  • عربستان با حمله ایران مقابله کرد؟!
  • هزینه یک میلیارد دلاری رژیم اسرائیل برای مقابله با موشک‌ها و پهپاد‌های ایران
  • رژیم صهیونیستی: حماس به پیشنهاد آتش‌بس پاسخ منفی داد
  • ادعای دفتر نتانیاهو درباره پاسخ منفی حماس به پیشنهاد میانجی‌گران
  • این کشور آسیایی هم عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد
  • پاسخ منفی سرمربی سابق یونایتد به پیشنهاد جذاب