Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان تیم فوتبال استقلال ملاثانی در هفته هفتم لیگ یک فوتبال کشور مقابل حریف خود به برتری رسید و استقلال خوزستان متحمل شکست شد.

هفته هفتم لیگ دسته یک فوتبال کشور امروز (هشتم دی ماه) برگزار شد که استقلال خوزستان در خانه با نتیجه ۳ بر ۲ بازی را به رایکا بابل واگذار کرد. با این نتیجه استقلال خوزستان، دومین شکست متوالی خود را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، در این دیدار کیانی فر و افشار برای استقلال خوزستان گلزنی کردند.

همچنین استقلال ملاثانی با تک گل پاک پرور در دقایق پایانی توانست از سد میزبان خود نود ارومیه بگذرد و سومین برد خود و دومین برد متوالی‌اش را تجربه کند.

استقلال خوزستان با این شکست از رده دوم به رده چهارم جدول سقوط کرد و استقلال ملاثانی نیز در حال حاضر با ۱۱ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تیم فوتبال استقلال ملاثانی تيم فوتبال استقلال خوزستان استقلال خوزستان استقلال ملاثانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۹۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وقوع رگبار‌های پراکنده و رعد و برق در خوزستان

محمد سبزه زاری در تشریح آخرین وضعیت جوی خوزستان گفت: طی امروز و فردا احتمال رگبار‌های پراکنده همراه با رعد و برق و تندباد‌های لحظه‌ای در مناطق شمالی و شرقی و ارتفاعات وجود خواهد داشت و در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی در برخی از ساعات وزش باد متوسط پیش بینی می‌شود.

او می‌گوید: از روز دوشنبه با توجه به عبور موج ضعیف بارشی احتمال بارش‌های پراکنده همراه با رعد وبرق و وزش باد متوسط گاهی تندباد‌های لحظه‌ای در برخی از نقاط استان (بویژه مناطق شرقی و جنوبی) وجود خواهد شد.

سبزه زاری ادامه داد: شمال خلیج فارس طی امروز نیمه مواج و از اواسط روز دوشنبه مواج خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان با بیان اینکه در شبانه روز گذشته اهواز با ۳۲ و ایذه با ۷.۱ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده اند، گفت: در این مدت حداکثر دمای اهواز به ۳۲ درجه و حداقل به ۱۷.۴ درجه سانتیگراد رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • وضعیت قابل قبول هوای ۷ شهر خوزستان
  •  روال عادی پروازها در فرودگاه بین المللی اهواز
  • ورود سامانه بارشی ‌به‌ خوزستان از امروز
  • هوای اهواز و هندیجان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • افزایش ۳۰ درصدی حیوان‌گزیدگی در استان خوزستان
  • کار و مهارت‌آموزی ۲ هزار زندانی در زندان‌های خوزستان
  • لغو تمامی پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه اهواز تا فردا ۶ صبح
  • حال نفت آبادان، فولاد ‌و استقلال خوزستان خوب نیست
  • افسری: از 23 هفته لیگ یک بار هم سرمربی ما از کوره در رفته/ برابر استقلال خوزستان غایبی نداریم
  • پیش بینی وقوع رگبار‌های پراکنده و رعد و برق در خوزستان