Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا تأکید کرد او کسی نیست که بتواند روی نظر ستاره آرژانتینی تیمش برای ماندن یا نماندن در نوکمپ تأثیر بگذارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در نشست خبری اولین بازی تیمش پس از تعطیلات کریسمس که آخرین بازی این تیم در سال 2020 نیز هست و در آن شاگردانش به مصاف تیم ایبار می‌رود، به خبرنگاران گفت: ایبار تیمی جنگنده است که سبک بازی‌اش تحت فشار گذاشتن حریف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر فنی ما باید نسبت به بازی قبلی بهتر باشیم، چون در غیر اینصورت به مشکل خواهیم خورد.

کومان درباره غیبت لیونل مسی در تمرینات قبل از بازی اظهار داشت: لئو از ناحیه ساق پا کمی درد داشت و به همین دلیل هم نتوانسته تمرین کند و در شرایطی نیست که بتواند بازی کند. از این رو به او اجازه دادیم دو روز بیشتر استراحت کند.

سرمربی هلندی بارسلونا درباره مصاحبه اخیر کاپیتان تیمش با شبکه سکزتا و موضاعاتی که ستاره آرژانتینی به آنها اشاره داشت هم گفت: به نظر من این مصاحبه عالی بود، چون لئو در آن نظرات و عقایدش را بیان کرد. من مصاحبه را به صورت مستقیم ندیدم و چیزهایی که او درباره آینده‌اش گفته است هم سبب نمی‌شود که خیالم درباره آینده‌اش آسوده‌تر شود. من کسی نیستم که روی تصمیمات مسی تأثیر می‌گذارد. تنها کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم این است که در بازی‌های‌مان به بهترین شکل ممکن از او بازی بگیریم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

کومان ادامه داد: بابت چیزهایی که لئو گفت از او تشکر می‌کنم. باید بدانیم که بارسلونا در فصل گذار قرار دارد و تیم ما دارد خودش را با تغییرات زیادی که داشته تطبیق می‌دهد. با این حال کاملاً مشخص است که مسی یک عضو بسیار کلیدی از تیم ماست. با این حال تصمیمی که مسی درباره آینده‌اش بگیرد فقط به یک مربی یا یک کشور بستگی نخواهد داشت. او برای گرفتن این تصمیم باید با خانواده‌اش مشورت کند. نمی‌دانم که آیا یک مربی می‌تواند روی سرنوشت او تأثیرگذار باشد یا نه.

کومان: باید جام ببرم تا نزد هواداران بارسلونا محبوب شوم/ اینجا کارم سخت است

 

کومان افزود: غیبت لئو به خاطر کیفیت بازی‌اش قطعاً اتفاق مهمی است. ما یک بازیکن بزرگ‌مان را در اختیار نداریم، اما او هم بخشی از یک سیستم است. به اندازه کافی بازیکن داریم که بتوانند در پست او بازی کنند.

سرمربی سابق تیم ملی هلند در پایان درباره سالی که گذراند و اتفاقاتی که در آن برای او رخ داد هم گفت: من هم مشکلاتی داشتم، اما خونسرد بودم. ابتدا مشکلاتی که به خاطر بیماری‌ام داشتم و بعد هم شیوع کرونا کار را برایم خیلی سخت کرد. الان اما همان جایی هستم که می‌خواستم باشم.

وی ادامه داد: کار کردن در بارسلونا به‌عنوان سرمربی بسیار سخت است، اما فکر نمی‌کنم که هدایت هیچ تیمی کار آسانی باشد. موفقیت یک مربی به نتایجی که می‌گیرد بستگی دارد. امیدوارم سال جدید برای باشگاه سالی موفق‌تر باشد و مشکلاتی هم که کووید-19 برای دنیا به وجود آورد، برطرف شود.

تیم فوتبال بارسلونا فردا شب (سه‌شنبه) از ساعت 21:45 به وقت تهران در هفته شانزدهم لالیگا میزبان ایبار خواهد بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رونالد کومان بارسلونا لیونل مسی رونالد کومان بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۹۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرق رئال و بارسا این است: استراتژی و سردرگمی!‏

به گزارش "ورزش سه"، اغراق نیست اگر بگوییم در حال حاضر تنها ‏شباهت رئال مادرید و بارسلونا علاقه هر دو باشگاه به ایده سوپرلیگ ‏است. به جز این، دو باشگاه امشب در برنابئو در حالی به مصاف هم ‏می‌روند که از هر نظر با هم تفاوت‌هایی صد و هشتاد درجه‌ای دارند. ‏

دو باشگاه چه از نظر مدیریت ورزشی، چه از نظر وضعیت اقتصادی، ‏حتی از نظر شرایط اجتماعی تفاوت‌هایی خیره‌کننده را به نمایش ‏می‌گذارند. خصومت همیشگی و تاریخی دو باشگاه با مطرح شده ‏پرونده نگریرا حالا ابعادی شدیدتر هم پیدا کرده و به نظر می‌رسد دو ‏تیم هیچ‌گاه اینقدر در تضاد نبوده‌اند. ‏

از نظر فوتبالی هم دو تیم تفاوتهای زیادی دارند. رئال در حالی قدم به ‏ال‌‌‌کلاسیکو می‌گذارد که با عبور از سیتی قدرتمند و پپ گواردیولا به ‏نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ رسیده ولی بارسلونا با یک شکست تلخ ‏خانگی مقابل پاری سن ژرمن با اروپا وداع کرده است. رئال در روزهای ‏گذشته مانور زیادی روی حضورش در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان و ‏حذف بارسا در مرحله یک‌چهارم داده است. رسانه‌های رئالی در ‏گزارش‌های متعددی خطاب به بارسایی‌ها گفتند که تیم‌شان از ‏چهارده دوره گذشته چمپیونزلیگ 12 بار به مرحله نیمه‌نهایی رسیده و ‏این بر خلاف بارسا نشان‌دهنده استراتژی ورزشی و مدیریتی درست در ‏باشگاه‌شان است. ‏

رئالی‌ها به عنوان یک نمونه دیگر به ماجرای قرارداد کارلو آنچلوتی ‏اشاره می‌کنند. قرارداد کارلتو در ماه دسامبر در حالی تمدید شد که ‏پیش از آن به نظر می‌رسید او را فصل آینده در تیم ملی برزیل ‏خواهیم دید. مدیران رئال به این نتیجه رسیدند که تغییر مربی در ‏شرایط فعلی آرامش استراتژیک باشگاه را به هم خواهد زد و با ‏کمترین سر و صدا پرونده مربی را به سرانجام رساندند.‏

این در حالی است که بارسلونا مربی آینده خود را نمی‌شناسد و از این ‏نظر خود را با کلافی سردرگم مواجه کرده است. ژاوی در میانه فصل ‏گفت که فصل آینده مربی بارسا نخواهد بود و از آن زمان تا امروز ‏باشگاه دائما با شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره مربی آینده‌اش روبرو ‏بوده است. این پرونده آنقدر پیچیده شده که شاید بارسایی‌ها در ‏تقلید از رفتار رئال با آنچلوتی حالا در تلاشند ژاوی را به بقا روی ‏نیمکت‌شان راضی کنند. ‏

دیگر خبرها

  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • بارسلونا در جهنم؛ آینده بلوگرانا چه می شود؟
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • یک ماه تا اخراج یا ادامه همکاری؛ منچستریونایتد به سراغ بررسی آینده اریک تن هاخ رفت
  • ژاوی: داوری در لالیگا شرم‌آور است؛ همه شاهد بی‌عدالتی علیه بارسلونا بودند
  • ژاوی: همه این بی‌عدالتی را دیدند، بهتر از رئال بودیم
  • سرمربی استقلال به شاگردانش هشدار داد؛ این اشتباه برایمان گران تمام می‌شود!
  • فرق رئال و بارسا این است: استراتژی و سردرگمی!‏
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی/ سیلوا به تراکتور نمی‌رسد