Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و از قهرمانان وزنه‌برداری و افتخارآفرینان ایران در المپیک ۲۰۱۲ لندن، ظهر امروز (دوشنبه) به همراه هوشنگ افشار رئیس هیأت ووشو این استان در محل فدراسیون ووشو حضور یافت و با امیر صدیقی دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار دو طرف بر تعامل گسترده‌تر و اجرای برنامه‌های ووشو در سطوح بالاتر به منظور رشد و ارتقای بیشتر این رشته به گفت‎وگو و تبادل نظر پرداختند. انوشیروانی با بیان اینکه خوشحالم که صدیقی به عنوان یکی از مدیران آینده‌دار کشور ریاست فدراسیون ووشو را بر عهده دارد، گفت: قطعاً حضور او در این رأس مدیریت این رشته می‌تواند اتفاقات خوبی را برای ووشو رقم بزند. صدیقی جز مدیران جوان و آینده‎داری است که ضمن آشنایی کامل با فضای ورزش در بعد بین‌الملل، ایده‌ها و نقطه نظرات جالبی در خصوص توسعه ورزش در ابعاد قهرمانی و به ویژه همگانی دارد.

وی ادامه داد: به عنوان یک ورزشکاری حرفه‌ای اعتقاد دارم، حضور چنین مدیرانی در رأس کار، نیاز کنونی و جدی ورزش کشور است. همانطور که مشاهده می‌کنیم، طی مدت زمان کوتاهی که او در رأس فدراسیون ووشو قرار گرفته است، شاهد اتفاقات مثبت و روبه‎جلویی در این فدراسیون هستیم و امیدوارم روند کنونی فدراسیون ووشو با سرعت و قدرت بیشتری داده داشته باشد.

صدیقی نیز عنوان کرد: حضور دکتر انوشیروانی در این مدت در سطح مدیریت ورزش کشور و استان اردبیل منشأ خیر بوده است. اردبیل یکی از استان‌های مهم کشور برای توسعه ووشو خصوصاً در بعد قهرمانی و همگانی است. ما از اداره کل ورزش و جوانان توقع داریم که همانطور در سال جاری حمایت بی شائبه‌ای از ووشو استان داشته‌اند، شرایط بهتری را برای آینده حضور ووشوکاران اردبیلی در مسابقات مختلف و توسعه همه‎جانبه ووشو فراهم کنند تا شاهد درخشش آنها باشیم.

وی افزود: بی شک اردبیل یکی از استان‌های کلیدی برای ووشوی کشور است و حضور هوشنگ افشار به عنوان رئیس جدید این هیئت را به فال نیک گرفته و به صورت همه‎جانبه فدراسیون در کنار این هیئت استانی قرار دارد. امیدواریم همانطور که در بخش ساندا شاهد افتخارآفرینی قهرمانان اردبیلی بوده‌ایم در بخش تالو نیز این اتفاق رقم بخورد.

کد خبر 5107104

منبع: مهر

کلیدواژه: ووشو امیر صدیقی سجاد انوشیروانی تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران کشتی آزاد فدراسیون کشتی یحیی گل محمدی تکواندو لیگ ستارگان قطر لیگ برتر بسکتبال تیم گل گهر سیرجان علیرضا بیرانوند تنیس روی میز والیبال لیگ برتر والیبال فدراسیون ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۹۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین معرفی سرمربی جدید تیم فوتسال کراپ الوند، پیگیری مسابقات والیبال جشنواره نوروزی قزوین، قضاوت داوران استان در لیگ‌های فوتبال کشور و حضور تکواندوکار قزوینی در اردوی تیم ملی اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

سعید کشاورزی با حضور در دفتر باشگاه فوتسال کراپ الوند پس از مذاکره و توافق و امضای قراردادی به‌مدت یک فصل هدایت کراپ الوند را بر عهده گرفت. کشاورزی مربی جوان و با تجربه‌ای است که پس از قهرمانی با تیم شهرداری ساوه از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرد.

به گزارش ایسنا، کشاورزی در نخستین فصل حضور شهرداری ساوه در لیگ برتر با این تیم عنوان هشتمی را کسب کرد.

پیگیری مسابقات والیبال جشنواره نوروزی قزوین

به گزارش ایسنا، در روز دوم مسابقات والیبال جشنواره نوروزی قزوین تیم‌های شهید رجایی، توحید، راه‌آهن، هشت بهشت و شهدای آتش‌نشانی مقابل رقبا به برتری رسیدند.

در این مسابقات ۲۴ تیم در ۶ گروه چهار تیمی با هم رقابت می‌کنند. مسابقات والیبال محلات قزوین تحت عنوان جشنواره نوروزی بهار در بهار به میزبانی سالن بعثت قزوین پیگیری می‌شود.

قضاوت داوران استان در لیگ‌های فوتبال کشور

سه داور استان قزوین در لیگ‌های باشگاهی فوتبال مردان و زنان کشور قضاوت می‌کنند.

مجتبی قاسمی و سعید محمدی در دیدار تیم‌های مس سونگون ورزقان و آبی‌پوشان جنوب کمک‌های اول و دوم خواهند بود. این دیدار در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور برگزار خواهد شد.

فاطمه نصیری هم دیدار تیم‌های ملوان بندرانزلی و فراایساتیس کران فارس را در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور سوت خواهد زد.

تکواندوکار قزوینی در اردوی تیم ملی

مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو در حالی با حضور دوازده تکواندوکار آغاز شده است که مهران برخورداری از ملی‌پوشان استان قزوین هم در این اردو حضور دارد.

برخورداری خود را برای حضور در پیکارهای قهرمانی آسیا آماده می‌کند و قرار است با برگزاری رقابت‌های درون اردویی چهره هشت تکواندوکار اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شود.

برخورداری پیش از این سهمیه مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس فرانسه را کسب کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاظمی‌پور: بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی جمع شدند
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • حضور تیم ملی ووشو در بازی‌های بریکس در کازان
  • گفت و گو با سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین
  • گود «زینل خان» اسفراین میزبان مسابقات بین‌المللی کوراش شد
  • سطح ووشو ایران در مجامع بین‌المللی مطلوب است
  • گود زینل خان میزبان کوراش کاران داخلی و خارجی
  • برگزاری مسابقات بین المللی کوراش در اسفراین/ حضور ۱۵ کشور در گود زینل خان
  • سال موفق ووشو با کسب ۵۰ مدال/ بازی‌های آسیایی اوج درخشش بود