Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی از فرمانداران شهرستان‌های استان خواست با تلاشی مضاعف نسبت به جذب حداکثری سهمیه‌های تخصیص یافته  تا تاریخ ۱۵ دی ماه تلاش کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، ناصر خوش‌خبر عصر امروز در جلسه شورای راهبری طرح 6 هزار واحد مسکن اقشار کم درآمد استان که با حضور ویدئوکنفرانسی فرمانداران برگزار شد اظهار داشت: در اجرای این طرح فرمانداری‌های زیرکوه، نهبندان و بیرجند موفق عمل کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فرمانداران باید فرصت سازی کنند و در کنار توجه به شهرها از ظرفیت جامعه روستایی در جهت رسیدن به سقف اختصاص یافته استفاده کنند.

خوش‌خبر گفت: فرمانداران لازم است از ظرفیت دهیاران  در جهت موفقیت بیشتر طرح استفاده کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی عنوان کرد: با توجه ویژه دولت به روستاها به عنوان ستون اصلی تولید و نقش این طرح در تثبیت جمعیت روستایی و جلوگیری از مهاجرت به شهرها، در این طرح فرمانداران باید توجه ویژه‌ای به روستاها داشته باشند. 

مسکن اقشار کم درآمد شهری در خراسان جنوبی احداث می‌شود/ پیشرفت 90 درصدی مسکن محرومانقزوین| فاز نخست مسکن اقشار کم درآمد اوایل سال 97 کلید می‌خوردبیش از یک میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مسکن اقشار کم درآمد لرستان دریافت شد

خوش خبر ادامه داد: 6 شهرستان هنوز نتوانسته‌اند در این طرح موفقیتی داشته باشند که امید است در  روزهای آتی با همت بیشتر به سقف مورد نظر دست یابند.

وی با اشاره به زلزله خیز بودن استان اظهار داشت: جهت افزایش ضریب امنیت منازل مسکونی در مناطق شهری و روستایی و رفع دغدغه همیشگی شهروندان اجرای این طرح رضایت مردم و به دنبال آن خداوند را به همراه دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی به تأکید استاندار بر حفظ سهمیه‌های تخصیصی یافته  به شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: تمام  تلاش بر آن است تا سهمیه‌های شهرستان‌ها که بر اساس مؤلفه‌ها و نگاه توسعه‌ای حاکم بر آن اختصاص یافته تغییر پیدا نکند اما اگر فرمانداران نتوانند نسبت به جذب سهمیه در بازه زمانی مورد نظر موفق عمل کنند در جلسه آتی برای این سهمیه‌ها تصمیم گیری خواهد شد.

خوش‌خبر گفت: باید از ابتکارات فرمانداران موفق در این طرح استفاده شود و همچنین از بنیاد مسکن خواست با تشکیل گروه کاری به کمک شهرستان‌ها بشتابد.

انتهای پیام/ 252/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسکن اقشار کم درآمد خراسان جنوبی شهرستان ها سهمیه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۹۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه متقاضیان از بالا بودن میزان اقساط وام مسکن ملی

طرح ملی مسکن جهت خانه دار شدن افراد کم درآمد و مستاجر‌ها ارائه شد، اما این روز‌ها موضوعی که آنها را به چالش مواجه کرده است بالا بودن اقساط وام مسکن ملی است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و خدا قوت، ۵۵۰ میلیون تومان وام مسکن ملی گرفتم با اقساط ماهی ۱۱ میلیون تومان تا ۱۸ سال. قسط وام خیلی زیاد است و با درآمد‌های ما همخوانی ندارد به ویژه آنهایی که در شهر‌های کوچک زندگی می‌کنند خواهش میکنم پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • مسوولان دماوند در امر جمع آوری سگ های بلاصاحب بیشتر تلاش کنند
  • تاکید بر انجام ۵۳ طرح اقتصادی هدف در خراسان رضوی تا پایان دولت
  • اتمام ۵۳ پروژه اقتصادی تا پایان دولت در خراسان رضوی
  • درآمد کودکان زباله گرد چقدر است؟
  • استاندار قم: ‌درآمدی عمده‌ای جز محل دریافت مالیات نداریم
  • بارندگی‌های اخیر، خشکسالی خراسان جنوبی را جبران نمی‌کند
  • آتشکده نهبندان در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • فرمانداران استان تهران نسبت به معرفی دستیار مردمی اقدام کنند
  • گلایه متقاضیان از بالا بودن میزان اقساط وام مسکن ملی
  • مشارکت فرمانداران در کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران