Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به زرد بودن وضعیت کرونا در شهرستان کرمانشاه، گفت : استخر‌های سرپوشیده در تمامی شهرستان‌های زرد رنگ طبق دستور ستاد ملی مقابله با کرونا اجازه بازگشایی دارند.

او گفت : امکان بازگشایی استخر‌های سرپوشیده در شهر کرمانشاه با توجه به وضعیت زرد کرونایی از شنبه میسر شده و استخر‌ها مجاز هستند با ظرفیت ۵۰ درصدی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرستان‌های زرد رنگ فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: بسته شدن مجدد استخر‌های سرپوشیده منوط به دستور و تصمیم ستاد کرونای استان کرمانشاه بوده که با توجه به شرایط شهرستان کرمانشاه احتمال آن کم است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی جنجال ورزشی دستورالعمل های بهداشتی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۰۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی تمام محورهای روستایی معمولان با کمک سپاه لرستان

سرپرست فرمانداری معمولان از بازگشایی تمام محورهای روستایی این شهرستان با کمک سپاه لرستان خبر داد. - اخبار استانها -

محمد ناظری  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درپلدختر، اظهار داشت: سیلاب به بخش‌های مختلف این شهرستان مانند راه‌های روستایی، زیرساخت‌های برق، آب شرب، کشاورزی، راه ارتباطی بین مزارع، تجهیزات و موتورآلات کشاورزی خسارت وارد کرده‌ است.

وی اضافه کرد: ماشین‌آلات راهداری برای بهسازی و بازگشایی محور اصلی خرم‌آباد- پلدختر در منطقه ملاوی متمرکز است و از سپاه لرستان درخواست ماشین‌آلات و تجهیزات برای بازگشایی راه‌های ارتباطی معمولان را داشتیم.

محور پلدختر به خرم‌آباد تا 2 روز آینده بازگشایی می‌شود

سرپرست فرمانداری معمولان بیان کرد: ماشین‌آلات ‌و تجهیزات راه‌سازی سپاه با دستور سردار باقری، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، در اختیار این شهرستان برای بازگشایی محورهای روستایی قرار گرفت.

ناظری یادآور شد: تمام محورهای روستایی معمولان با کمک سپاه لرستان بازگشایی شد و هم‌اکنون در حال بهسازی و تکمیل بازگشایی محورهای معمولان هستند‌.

وی با اعلام وصل آب شرب و برق روستاهای معمولان، بیان کرد: ما در حال جمع‌بندی میزان دقیق خسارت سیل به این شهرستان هستیم که به‌زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/646/

دیگر خبرها

  • فعالیت صنف رستوران ها و اغذیه ها تنها به صورت بیرون بر در ماه رمضان
  • پیگیری وضعیت توافقات و قرارداد‌های بین‌المللی دولت
  • پیگیری وضعیت توافقات و قراردادهای بین‌المللی دولت
  • پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قراردادهای بین‌المللی دولت
  • بررسی معطلی ۱۰ ساله برخی توافقات کلان در حوزه‌های نفتی و حمل و نقل
  • بازگشایی تمام محورهای روستایی معمولان با کمک سپاه لرستان
  • راکد ماندن ۱۰ ساله ساخت استخر شنای سرپوشیده آموزش و پرورش بردسکن
  • پروژه استخر سرپوشیده بردسکن همچنان ناتمام رها شده است
  • آخرین وضعیت پرونده قتل «مهران سماک»
  • معرفی داوران رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان