Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، سردار هوشنگ حسینی روز دوشنبه اظهارکرد: بدنبال بارش برف در اکثر نقاط استان و کاهش محسوس دما، استان اردبیل چهره‌ای زمستانی به خود گرفته و در رفت و آمد عادی خودروها مشکلاتی ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه در گردنه "صائین" و جاده‌های "خلخال-اسالم" و "اردبیل-خلخال" کولاک شدید و مقطعی برف حاکم است؛ افزود: تردد از گردنه "خلخال-اسالم" فقط با رنجیرچرخ امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حسینی از رانندگان خواست همکاری لازم را با ماموران پلیس راه داشته و ضمن پایبندی به مقررات راهنمایی و رانندگی، با سرعت مطمئنه حرکت، از ترمزهای ناگهانی خودداری و فاصله طولی خودروی خود با وسیله نقلیه جلو را حفظ کنند.

او با تاکید بر اینکه رانندگان و مسافران از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند، گفت: در صورت ضرورت سفر، رانندگان تجهیزات ایمنی زمستانی بویژه زنجیرچرخ همراه داشته و مشارکت با پلیس و قانونمندی را اصل مهم در پیشگیری از حوادث رانندگی و تامین آرامش سفر تلقی کنند.

اردبیل به لحاظ موقعیت جغرافیایی و طبیعی خود و قرار گرفتن در سرزمینی فلاتی شکل با شیب‌های بسیار تندی به زمین‌های کم‌ارتفاع اطراف خود شامل کرانه‌های دریای خزر ، جلگه پست مغان و نیز دشت‌های کم‌ارتفاع استان‌های آذربایجان‌شرقی و زنجان منتهی می‌شود و به همین لحاظ جاده‌های این استان اغلب دارای پیچ‌ها و شیب‌های بسیار تند هستند.

هشت گردنه سخت‌گذر به نام های حیران ، صایین ، بودالالو ، نقدوز ، الماس ، لنگان ، قره‌آغاج و اسلام‌آباد در راه‌های ارتباطی این استان قرار دارند.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا بارش برف اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا بارش برف اردبیل پلیس راهور ناجا بارش برف اردبیل اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۰۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزرده خاطر شدن رانندگان از روکش آسفالت فرسوده در جاده اصفهان - کاشان + فیلم

رانندگی در جاده‌ها اغلب با سرعت بالا انجام می‌شود یکی از نکاتی که باید به آن اهمیت داده شود تا موجب انحراف خودرو نشود هموار بودن جاده و روکش آسفالت مناسب است. نکته‌ای که این روز‌ها در اتوبان اصفهان - کاشان مشاهده نمی‌شود و موجب گلایه مندی رانندگان شده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم وضعیت نامناسب روکش آسفالت این جاده را به نمایش گذاشت و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - اصفهان

بیشتر بخوانید:

جاده فرسوده روستای سرزه نیازمند بهسازی است + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • قتل راننده تاکسی ترکیه‌ای به دست مسافر ایرانی | در ایران حسابدار بودم اما...
  • چرا باید از کامیون های تانکردار در جاده دور بمانید (+عکس)
  • آزرده خاطر شدن رانندگان از وضعیت نامناسب جاده‌ای در ۷ کیلومتری کرمانشاه + فیلم
  • آزرده خاطر شدن رانندگان از روکش آسفالت فرسوده در جاده اصفهان - کاشان + فیلم
  • بیش از ۱۲ میلیون مسافر به خراسان رضوی سفر کردند
  • مرگ مرموز مسافر پایتخت
  • افزایش حمل بار توسط ناوگان جاده‌ای آذربایجان‌شرقی
  • ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور | ۴۳ مسافر نجات یافتند | اعزام ۲۰ تیم واکنش سریع و امداد و نجات | ببینید