Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری توضیحاتی را پیرامون شیوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها ارائه کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، به نقل از خانه ملت ، منصور غلامی  درباره نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم در دانشگاه‌ها، عنوان کرد: امتحانات در شرایط فعلی در همه دانشگاه‌ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر علوم درباره زمان از سرگیری آموزش‌های حضوری در دانشگاه‌ها نیز گفت: تصمیم گیری درباره حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها و از سرگیری آموزش‌های حضوری نیز بر عهده ستاد ملی مقابله با کرونا است و هر زمانی که ستاد اعلام کند، دانشگاه‌های ما بلافاصله آماده استقبال از دانشجویان هستند.

انتهای‌پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۰۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر آموزش و پرورش بردسکن در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بردسکن گفت: در برنامه ریزی‌های صورت گرفته در ستاد بزرگداشت مقام معلم شهرستان بیش از ۴۰ عنوان برنامه در طول هفته مقام معلم برگزار می‌شود.

علی اکبر چراغیان افزود: تجلیل و تکریم از معلمان، حضور مسئولان در ۱۲ اردیبهشت ماه روز بزرگداشت مقام معلم در مدارس با اهداء شاخه‌های گل و شیرینی، دیدار با امام جمعه، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدای معلم، دیدار با فرماندار، عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مرتضی مطهری از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در شهرستان بردسکن است.

وی با اشاره به موضوع مهم برگزاری امتحانات نهایی افزود: امسال با توجه به اهمیت امتحانات نهایی در ۵ حوزه به صورت تجمیعی برگزار می‌شود و این امتحانات از ۳۰ اردیبهشت ماه تا ۲۵ خردادماه ادامه دارد.

علی دهقان زاده فرماندار بردسکن هم در این جلسه با بیان اینکه آموزش و پرورش رکن توسعه هر جامعه‌ای است، گفت: جایگاه و منزلت فرهنگیان و معلمان در جامعه باید مورد تکریم قرار گیرد. وی گفت: معلمان همواره نقش سازنده‌ای در عرصه‌های علمی، فرهنگی و سیاسی ایفا کرده اند و جای تقدیر و تشکر دارد که در انتخابات یازدهم اسفندماه بیش از ۸۰ درصد عوامل برگزاری انتخابات فرهنگیان بودند.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
  • دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای به دانشگاه مهارت تبدیل می‌شود
  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر
  • برنامه وزارت علوم برای توسعه دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • زلفی گل: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی تبدیل می‌شود
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی