Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرهادی فرماندار تهران در گفتگوی تلویزیونی درباره بحث صدور مجوز سفر برای شهروندان تهرانی اظهار کرد: در بحث منع تردد ۹ شب تا ۴ صبح عمدتا تردد پزشکان و افرادی که نیاز داشتند در این ساعت تردد داشته باشند به صورت سیستمی پلاک خودروها آن ها برای مجوز تردد ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در بحث تردد شهروندان نیز انتظار می رود در زمینه مسافرت های غیر ضروری نیز ما را یاری کنند.

فرهادی عنوان کرد: ما ۴ میلیون خودرو در تهران داریم که اگر قرار باشد یک درصد آن ها هم تردد داشته باشند می شود ۴۰ هزار خودرو.

فرماندار تهران گفت: ۲۵ درصد از مجوز ها مربوط به استان مازندران، گیلان است و خواهش این است که افرادی که نیاز ضروری ندارند برای صدور مجوز خروج از شهر به فرمانداری تهران مراجعه نکنند.

بیشتر بخوانید

خبر خوش استاندار تهران به سربازان؛ زمینه اشتغال پس از دوره خدمت در استان تهران فراهم است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری تهران شهرداری ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۰۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور بیش از ۷۰ فقره مجوز تاسیس صنایع کشاورزی در مازندران

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی مازندران از صدور، اصلاح و تمدید ۷۷ فقره مجوز تاسیس صنایع کشاورزی در مازندران خبر داد.

حمیدرضا شهابیان به عملکرد ۶ ماهه مدیریت صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی مازندران از ۱۶ مهر پارسال تا ۱۶ فروردین امسال، اشاره و خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۲۳ فقره مجوز موافقت اولیه صنایع تبدیلی و غذایی بخش کشاورزی در استان اصلاح و تمدید شد.

  شهابیان ،صدور، اصلاح و تمدید ۷۷ فقره جواز تاسیس و صدور و تمدید ۱۳ فقره مجوز بازسازی و نوسازی صنایع تبدیلی و غذایی بخش کشاورزی در استان را از اقدامات این مدیریت در مدت زمان فوق برشمرد.   وی تصریح کرد: صدور، تمدید و اصلاح و تغییر نام ۷۹ فقره مجوز پروانه بهره برداری و صدور، اصلاح و تمدید ۱۸ فقره مجوز توسعه صنایع تبدیلی و غذایی بخش کشاورزی نیز  از فعالیت‌های این مدیریت در ۶ ماه گذشته بود.

دیگر خبرها

  • ثبت رکورد جدید برای سفرهای هوایی چین
  • صدور بیش از ۷۰ فقره مجوز تاسیس صنایع کشاورزی در مازندران
  • ضرغامی در پاسخ به قدس آنلاین بیان کرد: تکذیب خروج ایران از ایکوم و ایکوموس
  • سهم بالای عابران پیاده در تصادفات فوتی سال گذشته تهران
  • صدور مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان
  • درخواست یزدی‌ها برای صدور مجوز کسب و کار
  • کاغذبازی مجوزها در خط پایان
  • ۴۱ درصد تصادفات فوتی سال گذشته تهران مربوط به عابران پیاده بود
  • ۵۷ هزاریزدی درخواست صدور مجوز کسب و کار دادند 
  • سهم ۴۱ درصدی عابران پیاده در تصادفات منجر به فوت