Web Analytics Made Easy - Statcounter

لسترسیتی و کریستال پالاس دومین بازی خود در باکسینگ دی را برگزار کردند. 

 کریستال پالاس و لسترسیتی در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند. لسترسیتی که در فصل جاری نتایج خوبی مقابل تاپ سیکس کسب کرده بود و به طرزی ناگهانی مقابل برخی از ته جدولی ها امتیاز از دست داده بود، در این بازی هم ترک عادت نکرد و به کریستال پالاس کمک کرد تا خودش را به رده سیزدهم برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اطلاعات بازی کریستال پالاس و لسترسیتی تاریخ برگزاری: دوشنبه، 8 دی 1399 (28 دسامبر 2020) ساعت برگزاری: 18:30 به وقت تهران مکان برگزاری: سلهرست پارک، لندن تورنمنت: لیگ برتر انگلیس- هفته 16 گلزنان لسترسیتی: هاروی بارنز (83) گلزنان کریستال پالاس: ویلفرد زاها (58) آمار و نمرات بازیکنان و ترکیب کریستال پالاس و لسترسیتی

تکمیل می شود ... 

 

شرح گل های بازی  کریستال پالاس و لسترسیتی

کریستال پالاس 1-0 لسترسیتی؛ ویلفرد زاها:

کریستال پالاس 1-1 لسترسیتی؛ هاروی بارنز:

خلاصه بازی  کریستال پالاس و لسترسیتی

تکمیل می شود ... 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریستال پالاس و لسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۰۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته بعد از بازی تراکتور - سپاهان که در ورزشگاه یادگار امام برگزار شد، کمیته انضباطی احکام مربوط به این مسابقه را اعلام و کاپیتان تیم تبریزی را هم توبیخ کرد.

بر این اساس، شجاع خلیل‌زاده به دلیل آنچه رفتار غیر ورزشی قلمداد شده، توبیخ شده که کمترین میزان حکم انضباطی است که می‌تواند علیه بازیکنی صادر شود.

شجاع در پایان این بازی درگیری لفظی کوتاهی با ژوزه مورایس داشت که البته او در میکسدزون از مورایس به‌خاطر این درگیری عذرخواهی کرد.

دیگر خبرها

  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی
  • یک بار برای همیشه با این عکس تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • قهرمانی منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس با هت تریک رابین فن پرسی (22 آوریل، 2013) / فیلم
  • دانیال اسماعیلی‌فر بازی با سپاهان را از دست داد
  • ژابی آلونسو: به هیچ وجه نمی‌خواهیم ببازیم
  • رفتار‌های خلاف قانون پذیرفتنی نیست/ آمادگی گلستان برای دور دوم انتخابات
  • سهمیه اروپایی اونای امری آماده شد؛ شکست سنگین وست‌هم در دربی لندن
  • پیوس: پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی است