Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@20:06:18 GMT

دومین قسمت سریال قورباغه امشب پخش می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۹۰۹۹۷

دومین قسمت سریال قورباغه امشب پخش می‌شود

پس از انتشار اولین قسمت سریال جنجالی قورباغه و استقبال بی‌سابقه مخاطبان از آن در سوپراپلیکیشن روبیکا و پلتفرم نماوا در هفته گذشته، دومین قسمت این سریال از ساعت ۸ امشب ۸دی ماه منتشر می‌شود.

سریال قورباغه هفته گذشته بعد حل مسائلی که هر بار به نوعی پخش این سریال را به تاخیر می‌انداخت، سرانجام منتشر شد و رکورد شگفت‌انگیزی را ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلام نماوا، قورباغه توانست در مدت ۴۸ساعت، رکورد ۴۰میلیون دقیقه تماشا را در روبیکا و نماوا ثبت کند.

برخی صاحب‌نظران حوزه فیلم و سینما معتقدند همکاری روبیکا و نماوا، در دستیابی به این رکورد شگفت‌انگیز تاثیرگذار بوده است.

قورباغه، اولین تجربه هومن سیدی در کارگردانی سریال شبکه خانگی است و ستارگان مطرح سینمای ایران مانند صابر ابر، نوید محمدزاده، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی و آناهیتا افشار در آن هنرنمایی کرده‌‌اند.

این اولین باری است که نوید محمدزاده و صابر ابر جلوی دوربین یک سریال هنرنمایی می‌کنند. عبور از مرزهای ذهنی، کسب قدرت و ثروت و تغییر انسان‌ها در شرایط با گذشت زمان بخش‌هایی از دغدغه‌های شخصیت‌های روایت‌گر این سریال است.

سریال قورباغه دوشنبه هر هفته ساعت ۲۰ منتشر می‌شود و مشترکان همراه اول و ایرانسل می‌توانند این سریال را به صورت رایگان (بدون نیاز به خرید اشتراک) از آدرس https://go.rubika.ir/f2 از سوپراپلیکیشن روبیکا و‌ پلتفرم نماوا ببینند.

لینک کوتاه: asriran.com/003CQK

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قورباغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۰۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشنوید/ رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند

به گزارش ایسنا،‌ این قطعه با نام «چلچراغ» با آهنگسازی علیرضا افکاری و تنظیم سعید زمانی و شعری از مهدی ایوبی منتشر شده است.

سریال «افعی تهران» هر چهارشنبه صبح، ساعت ۸ به طور منتشر می‌شود. سامان مقدم کارگردانی این سریال را برعهده دارد. پیمان معادی هم‌ نقش اصلی سریال را بازی کرده و هم فیلمنامه را با پویا مهدوی‌زاده نوشته است.

این قطعه را اینجا بشنوید:

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • روایت متفاوت نورالدین خانزاده از سریال مختارنامه در «نون.خ۵» + فیلم
  • تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • صد و پنجاه و دومین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • ماجرای فوت بازیگری که ۶ ماه در کما بود
  • دانلود قسمت ۴ سریال اکازیون (قسمت 4 چهارم اکازیون) با ترافیک نیمه رایگان
  • رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند
  • بشنوید/ رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند
  • دانلود سریال اکازیون قسمت 4 چهارم ( دانلود قسمت ۴ اکازیون ) کامل با حجم رایگان
  • آمار جدید مخاطبان سریال‌ها و برنامه‌ها/ اعدادی که شبیه معجزه است
  • (ویدئو) دانلود قسمت سیزدهم سریال نوخ ۵ | قسمت ۱۳ نون خ ۵