Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امورخارجه کشورمان در تماس تلفنی با همتای ارمنستانی خود درباره تحولات منطقه و همکاری‌های دوجانبه به رایزنی پرداخت.

خبرگزاری میزان-طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، در تماس تلفنی امروز آرا آیوازیان وزیر امورخارجه جمهوری ارمنستان با محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان، آخرین تحولات ارمنستان، منطقه و همکاری‌های دوجانبه مورد گفتگو وتبادل نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفتگو با اظهار تأسف از جنگ اخیر و ابراز همدردی با خانواده‌های کشته شدگان این جنگ، موضع جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تغییر ناپذیری مرز‌های بین المللی و حساسیت کشورمان در این خصوص را مورد تاکید قرار داد.

ظریف خاتمه این مناقشه را زمینه ساز همکاری‌های چندجانبه کشور‌های منطقه دانست و با ابراز خرسندی از توسعه همکاری‌های اقتصادی بین بخش‌های خصوصی دو کشور از آمادگی ایران برای توسعه همکاری‌های اقتصادی با ارمنستان در دوره جدید خبر داد.

بیشتر بخوانید: جزئیات وضعیت مرزی ایران و ارمنستان/ تغییری صورت نگرفته است

انتهای پیام/

 

برچسب ها: ایران و ارمنستان ظریف

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ایران و ارمنستان ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۱۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در این دیدار احمدیان و قاسم الاعرجی ضمن مرور میزان اجرای توافق امنیتی، مقرر کردند کمیته‌های فرعی و عالی‌ هرچه‌ زودتر تشکیل جلسه دهند.

الاعرجی در این دیدار با راهبردی دانستن روابط عراق با جمهوری اسلامی ایران بر اجرای مصوبه‌ پارلمان عراق در اخراج نیروهای نظامی ائتلاف تأکید کرد.

مشاور امنیت ملی عراق در این ملاقات همچنین از نقش جمهوری اسلامی ایران در تأمین امنیت منطقه و ایجاد صلح و ثبات منطقه تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • در سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان چه می گذرد؟/ از تعریف نقشه راه مشترک برای مبارزه با تروریسم تا تلاش برای توسعه تجارت رسمی دوجانبه / لاهور و کراچی میزبان رئیس جمهور ایران
  • گزارش امیرعبداللهیان از روز اول سفر رئیسی به پاکستان
  • امضای ۸ سند همکاری مشترک میان تهران و اسلام آباد
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • تاکید انگلیس بر حمایت از اردن
  • شریف از همکاری با ایران در حوزه انرژی خبر داد
  • استقبال سازمان همکاری اسلامی از توافق تعیین حدود مرز آذربایجان و ارمنستان
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان در آستانه سفر رئیسی به اسلام آباد
  • رایزنی تلفنی وزیران امور خارجه ایران و پاکستان