Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-استاندار آذربایجان‌غربی گفت: برقراری و توسعه پروازهای ارومیه به شهرهای وان ترکیه و اربیل عراق نیز با فراهم شدن تدابیر کرونایی از دیگر نیازهای توسعه هوایی استان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، محمدمهدی شهریاری عصر امروز در دیدار با مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بر افزایش پروازهای ایران ایر در استان تأکید کرد و اظهار داشت: با توجه به موقعیت استان به ویژه وجود فرودگاه شهید باکری ارومیه و منطقه آزاد ماکو و فرودگاه خوی و از سوی دیگر همجواری استان با سه کشور و نقش آفرینی در تبادلات تجاری منطقه ای، باید تعداد پروازهای ایران ایر و سایر شرکت‌های هواپیمایی افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان غربی افزود: برقراری و توسعه پروازهای ارومیه به شهرهای وان ترکیه و اربیل عراق نیز با فراهم شدن تدابیر کرونایی از دیگر نیازهای توسعه هوایی استان است.

توسعه پروازهای مسافربری پیام موتور محرکه اشتغال و کارآفرینی در حوزه گردشگری البرز استتوسعه پروازهای فرودگاه بیرجند از مهمترین نیازمندی های خراسان جنوبی استشورایعالی مناطق آزاد تأیید کرد؛ توسعه پروازهای مسافری فرودگاه پیام

وی با بیان اینکه برقراری و افزایش پروازها رابطه مستقیم با تعداد مسافر دارد گفت: در صورتی که مسافر استان از وجود پرواز مطمئن و سرویس دهی خوب رضایت و اطمینان داشته باشد به طور قطع برقراری پرواز از ارومیه و سایر فرودگاه‌های استان به نقاط جدید مرقون به صرفه خواهد بود.

شهریاری ادامه داد: بی‌تردید فرودگاه شهید باکری ارومیه می‌تواند بیش از اینها در مراودات حمل و نقل هوایی کشور ایفای نقش کند.

انتهای پیام/7548/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: توسعه پروازهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۱۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران با توجه به پایان رسمی دوران خدمت و بازنشستگی احسان مهدیان، از زحمات چندین ساله خدمت ایشان در انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر ارومیه قدردانی کرده و طی حکمی نوید عزیزی را به سرپرستی این دفتر منصوب کرد.

نوید عزیزی، نویسنده، فیلم‌ساز و عکاس و از دانش‌آموختگان انجمن سینمای جوانان ایران است.

عضویت در خانه عکاسان ایران، عضو شورای فیلم‌نامه اداره ارشاد آذربایجان غربی، عضو هیأت مدیره خانه مطبوعات آذربایجان غربی، عضو چندین دوره هیأت‌های انتخاب و داوری در جشنواره‌های سینمایی، تأتر و عکس از جمله فعالیت‌های وی به‌شمار می‌آید.

وی فیلم‌های کوتاه «فراز»، «فصل پنجم»، «تقدیر»، «یک شب» و «زمان از دست رفته» را در کارنامه دارد و همچنین کارگردانی نمایشنامه‌های متعددی را بر عهده داشته است.

عزیزی در حوزه عکاسی بیش از دیگر حوزه‌ها فعال بوده، چندین نمایشگاه عکس از آثار وی تاکنون برپا شده و جوایز متعدد عکاسی را دریافت كرده است که از جمله جایزه عکس برتر جشنواره بین‌اللملی سینمای جوان، جایزه برتر دوسالانه عکس ایران را می‌توان نام برد.

دیگر خبرها

  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در چهارم فروردین
  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • فراهم شدن شرایط برقراری پروازهای خارجی در یاسوج
  • انتصاب سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر ارومیه