Web Analytics Made Easy - Statcounter

بدرفتاری و خشونت افسران پلیس آمریکا با همسران و فرزندان خود به طرز گسترده ای در حال افزایش است. خبرگزاری میزان - عواقب خشونت پلیس آمریکا قابل جبران نیست؛ این بر جوامع بزرگ و کوچک در سطح آمریکا  تاثیر می‌گذارد.    به گزارش پایگاه «فادرلی»، بر اساس تحقیقات، ارتباط مستقیمی بین خشونت پلیس در محل کار و خشونت این افراد در خانه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    در حالی که اعتراضات جنبش «زندگی سیاه پوستان اهمیت دارد» در سراسر آمریکا در جریان بوده، تعداد زیادی از ویدئو‌ها منتشر شده است که نشان می‌دهد نیرو‌های پلیس و اجرای قانون به دنبال غیرنظامیان غیر مسلح می‌دوند، آنها را هُل می‎دهند، به آنها مشت می‌زنند، از گاز اشک آور استفاده می‌کنند، گلوله‌های پلاستیکی و در برخی موارد استفاده از مهمات جنگی علیه مردم غیرنظامی استفاده می‌کنند.   در لوئیزویل، «دیوید مک آتی»، تاجر و رییس جامعه محلی، در اعتراضات به کشته شدن جورج فلوید و برونا تیلور، توسط نیرو‌های پلیس، خود به دست نیرو‌های پلیس و با اصابت گلوله کشته شد. بیشتر بخوانید: خشونت پلیس آمریکا خشونت پلیس آمریکا در سال ۲۰۲۰ اگرچه جمع آوری اطلاعات مربوط به خشونت خانگی پلیس آمریکا سخت است، اما این نشان می‌دهد که افسران پلیس در این کشور تقریبا ۱۵ برابر جمعیت عمومی آمریکا مرتکب اقدامات خشونت خانگی می‌شوند.    «الکس روزلین»، یک روزنامه نگار مستقل کانادایی می‌گوید «من ایمیل‌هایی دریافت می‌کنم که باعث تعجب شدید و وحشت شما می‌شود.».   در سال ۱۹۹۱ میلادی، یک محقق بیان داشت که بیش از ۳۶۰ هزار افسر پلیس از میان ۹۰۰ هزار افسر در آمریکا، در قبال خانواده خود از خشونت استفاده می‌کنند.    همچنین بر اساس نتایج تحقیقی دیگر، حداقل ۴۰ درصد از افسران پلیس آمریکا، از خشونت در برابر همسر و فرزندان خود استفاده می‌کنند.   انتهای پیام/ برچسب ها: آمریکا دونالد ترامپ

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا آمریکا دونالد ترامپ خشونت پلیس آمریکا استفاده می کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۱۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: با همت و تلاش اعضای شعبه ویژه قتل شورای حل اختلاف دزفول، پرونده اختلاف خانوادگی که منجر به قتل یک نفر شده بود، با رضایت اولیای دم به صلح و سازش منتهی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان، حجت‌الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی اظهار کرد: چهار ماه پیش درگیری و نزاع خانوادگی در مسجدسلیمان اتفاق افتاد که منجر به قتل یک زن شد و این حادثه اختلافات بین اعضای خانواده را تشدید کرد.

وی افزود: با توجه به درخواست مکرر بستگان این خانواده از رئیس دادگستری دزفول مبنی بر برقراری صلح بین اعضای خانواده، با دستور قضائی وی و پیگیری دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، پرونده برای حل و فصل به شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول ارجاع شد و با دعوت از اعضای خانواده و برگزاری جلسات متعدد در راستای ایجاد صلح و سازش میان آن‌ها، اقداماتی صورت گرفت.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان خاطرنشان کرد: تلاش اعضای شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول با اقدامی جهادی و خداپسندانه به ثمر نشست و پس از چهار ماه، اولیای دم با رضایت ثبتی و بدون هیچ‌گونه دریافت دیه، قاتل را بخشیدند.

حجت‌الاسلام امانت بهبهانی اضافه کرد: میان اعضای خانواده برادری، رفع کدورت شد و این پرونده و چندین پرونده مرتبط با آن به صلح و سازش ختم شد.

کد خبر 747158

دیگر خبرها

  • خانواده نقش قابل‌توجهی در سلامت روان افراد ایفا می‌کند
  • جمهوری‌خواهان اعزام پلیس برای سرکوب دانشجویان را خواستار شدند
  • «خشونت در خونم بود»؛ داستان تنها زنی که عضو یاکوزای ژاپن شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • هنوز فلسطینی‌ها حق ورود به مسجدالاقصی را ندارند + ویدئو | رفتار خشونت‌آمیز صهیونیستها با فلسطینی‌ها ببینید
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • نقش مهم حمایت والدین در سلامت روانی و احساسی فرزندان