Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان از ابلاغ ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور خرید و تامین تجهیزات تخلیه آب و رفع خسارات ناشی از بارندگی‌های اخیر خبر داد.

امید حاجتی اظهار کرد: مبلغ ۲۴۰ میلیارد ریال به منظور خرید و تامین تجهیزات تخلیه آب و رفع خسارات ناشی از بارندگی‌های شدید اخیر به استان خوزستان ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: این اعتبار از محل اعتبارات موضوع ماده (۱۷) قانون مدیریت بحران کشور است که توسط سازمان برنامه و بودجه کشور تامین شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان بیان کرد: این اعتبار جهت خرید و تامین تجهیزات تخلیه آب و برای رفع خسارات ناشی از بارندگی‌های شدید اخیر و آبگرفتگی‌های معابر و منازل مسکونی و تقویت زیرساخت‌های مدیریت بحران به منظور افزایش سطح آمادگی و توان مقابله دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان اختصاص یافته است.

وی افزود: تخصیص اعتبار مربوطه نیز به صورت ۱۰۰ درصد است که در مراحل قانونی و کارشناسی به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان سازمان مدیریت و برنامه ریزی آبگرفتگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۱۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی و سیلِ روزهای اخیر جان ۳۳ نفر را در افغانستان گرفت

سخنگوی سازمان ملی بلایای طبیعی افغانستان اعلام کرد بر اثر بارش شدید باران، بارش برف و سیلاب‌های شدید طی سه روز گذشته در مناطقی از این کشور دست‌کم ۳۳ نفر جان خود را از دست داده و ۲۷ تن دیگر نیز زخمی شده‌اند.

به گزارش ایسنا، تقریباً نیمی از ۳۴ ولایت افغانستان از جمله کابل از روز جمعه شاهد بارش شدید باران یا برف بوده که موجب جاری شدن سیلاب‌های ناگهانی در بخش‌هایی از این کشور شده و خسارات جانی و مالی به بار آورده است.

مقامات افغانستان اظهار کردند در پی بارندگی‌های شدید، بارش برف و جاری شدن سیل در چندین ولایت این کشور تاکنون دست‌کم ۳۳ فوتی و ۲۷ مورد مصدومیت گزارش شده است.

مقامات افغانستان با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ خانه نیز بر اثر سیل آسیب دیده است، افزودند: سیلاب‌های ناگهانی همچنین زمین‌های کشاورزی و ۷۵ کیلومتر از جاده‌های این کشور را تخریب کرده و بیش از ۲۰۰ راس دام نیز تلف شده است.

به گزارش شینهوا، مقامات افغانستان همچنین خاطرنشان کردند: سازمان‌های امدادی با حمایت مسئولان به ۲۲ هزار و ۸۵۱ خانواده سیل‌زده کمک‌های بشردوستانه ارائه کرده‌اند و روند کمک‌رسانی به مناطق آسیب‌دیده همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال وبختیاری
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • اعتبار ۴۰۰۰ میلیاردی طرح انتقال آب‌های زیرزمینی در خراسان شمالی
  • مرگ ۳۶ نفر در پی بارندگی شدید و وقوع رعد و برق در پاکستان
  • بیشترین خسارت سیلاب در چهار شهرستان خراسان جنوبی گزارش شد
  • بارندگی شدید و سیلِ روز‌های اخیر افغانستان؛ ۳۳ نفر جان باختند!
  • بارندگی و سیلِ روزهای اخیر جان ۳۳ نفر را در افغانستان گرفت
  • آبگیری ۱۱ سازه آبخیزداری شهرستان درمیان
  • جایگزینی کلاس‌های ایمن با ۷۳۰ کلاس سنگی در خوزستان
  • ایمن‌سازی ۷۳۰ کلاس درس سنگی در خوزستان