Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@03:54:35 GMT

تردید ستاره لیورپول؛ امیدواری دوباره بارسلونا

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۹۱۵۴۷

تردید ستاره لیورپول؛ امیدواری دوباره بارسلونا

آینده جینی واینالدوم، هافبک هلندی لیورپول در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، جینی واینالدوم از لیورپول فرصت بیشتری خواسته تا پیشنهاد قرارداد جدید خود را بررسی کند. نشریه گاردین مدعی شد ستاره هلندی که قراردادش تابستان سال آینده به پایان می رسد، می تواند از ابتدای پنجره نقل و انتقالات ژانویه پیش روی با باشگاه های خواهان خود صحبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد یورگن کلوپ و لیورپول هنوز نتوانسته اند واینالدوم را راضی کنند قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا کنند، زیرا این هافبک باتجربه زمان بیشتری برای تصمیم گیری درخواست کرد و می خواهد گزینه های مختلف را بررسی کند.

 

 

مدیران لیورپول در ابتدای ماه دسامبر پیشنهاد جدیدی را به این بازیکن 30 ساله ارائه دادند، اما واینالدوم هنوز تصمیم نگرفته و البته به آنها او اطمینان داده که قبل از شروع مذاکره با سایر باشگاه ها، تصمیم خود را به لیورپول اطلاع خواهد داد.

 

این بهترین خبر برای بارسلونا و رونالد کومان برای جذب جینی واینالدوم خواهد بود. کومان در تابستان امسال نیز خواهان همکاری با شاگرد سابق خود در تیم ملی هاند بود که در نهایت این اتفاق محقق نشد. اما در صورت عدم توافق با لیورپول، به نظر می رسد بارسلونا از بیشترین شانس برای جذب رایگان واینالدوم در تابستان بعدی برخوردار است. البته به نظر می رسد اینترمیلان نیز علاقمند به جذب واینالدوم نشان داده و پپ ماروتا نیز در این یک دهه ثابت کرده متخصص توافق با بازیکنان آزاد است.

 

جوزپه ماروتا (مدیر ارشد) جورجینیو واینالدوم اینتر میلان لیورپول بارسلونا رونالد کومان (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جورجینیو واینالدوم اینتر میلان لیورپول بارسلونا رونالد کومان سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۱۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا

آفتاب‌‌نیوز :

 نشریه لو پاریزین مدعی شد که لامین یامال اولویت پاری سن ژرمن در تابستان است. 

ستاره ۱۶ ساله بارسلونا که تمام رکورد‌ها را جابه‌جا کرده و به نوعی استعداد برتر فوتبال به شمار می‌رود زیر نظر سران قطری پاریس قرار گرفته و این تیم در تلاش است تا او را جانشین امباپه در خط حمله کند.

پاری سن ژرمن در این سال‌ها بازیکنان زیادی از پاریس گرفته که مهمترین آن‌ها خرید ۲۲۲ میلیون یورویی نیمار بود که به نوعی می‌توان این انتقال را آغاز سقوط بارسلونا دانست.

فصل گذشته نیز عثمان دمبله که تازه برای بارسلونا به یک ستاره بدل شده بود، این تیم را به مقصد پاریس ترک کرد و در بازی مقابل بارسلونا زهرش را ریخت و عامل حذف تیم ژاوی شد.

البته خرید یامال به این راحتی‌ها هم نیست، زیرا این بازیکن تا ۲۰۲۶ با بارسلونا قرارداد دارد. ارزش این بازیکن طبق گزارش ترانسفرمارکت ۷۵ میلیون یورو تخمین زده شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • عقب‌نشینی یوفا: لیست‌‌های اروپایی 26 نفره شد
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • الکلاسیکو باید تکرار شود
  • ژاوی در یک قدمی تغییر نظر و ماندن در بارسلونا
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • ادعا در اسپانیا؛ لوئیز دیاز عاشق بازی در بارسلونا
  • طعنه ستاره لیورپول به آرسنال: زیادی ذوق کردید!