Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن ذوب‌آهن اعتقاد دارد باید گل‌گهر سیرجان را می‌بردند و می‌خواهند مقابل پرسپولیس نتایج گذشته را جبران کنند.

ابوالفضل عکاشه، بازیکن جوان تیم ذوب‌آهن اصفهان، در خصوص تساوی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: ما قبل از بازی تمرینات خیلی خوبی داشتیم و طبق آنالیزی که تیم ما انجام داده بود جلو رفتیم ولی متاسفانه با یک‌سری بدشانسی روبرو شدیم و پنالتی دوم ما تبدیل به گل نشد که اگر آن اتفاق می‌افتاد شرایط ما خیلی بهتر می‌شد و ما می‌توانستیم به راحتی سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانستیم گل‌گهر تیم خیلی خوبی است و خوب فوتبال می‌کند ولی ما هم خیلی خوب بودیم و قبل از بازی برای سه امتیاز به زمین رفته بودیم و دو پنالتی دیگر که من مطمئنم که یکی از آنها صددرصد درست بود برای ما گرفته نشد و واقعا در حق ما اجحاف می‌شود و اگر آن پنالتی گرفته می‌شد ما می‌بردیم. توپ‌هایمان درون دروازه نرفت و داور برای ما پنالتی نگرفت و همین موضوعات باعث شد فقط یک امتیاز بگیریم.

او در خصوص دیدار حساسی که چند روز دیگر با پرسپولیس دارند، ادامه داد: ما تمرینات خوبی را سپری می‌کنیم و همه بچه‌ها سرحال و باانگیزه هستند. طبق آنالیزی که آقای رضایی و کادرشان انجام دادند داریم جلو می‌رویم و می‌دانیم پرسپولیس تیم خیلی خوبی بوده و بالاخره در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت اما شرایط بچه‌ها عالی است و مطمئن باشید برای سه امتیاز به زمین می‌رویم و ان‌شاءالله به لطف خدا سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

عکاشه در پایان در خصوص اینکه آیا شرایط ذوب‌آهن در ادامه بهتر خواهد شد یا نه؟ گفت: شک نکنید تیم ما روز بروز بهتر می‌شود و در آینده نه چندان دور به جایگاه واقعی خودش خواهد رسید. 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس ذوب آهن ابوالفضل عکاشه سه امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۲۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال در اف‌ای کاپ: داور به کمک سیتی رفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ضربه آزاد کول پالمر در دقیقه ۵۶ به شکل خطرناکی از کنار دروازه منچستر سیتی به بیرون رفت. داور ضربه دروازه اعلام کرد اما یک مشکل وجود داشت، توپ به جک گریلیش برخورد کرده بود و سپس راهی اوت شده بود.

بازی برای دقایقی تحت تاثیر اعتراض بازیکنان چلسی و مائوریسیو پوچتینو بود اما آنها کرنر نمی‌خواستند. توپ به دست جک گریلیش خورده بود. بله، آنها یک پنالتی می‌خواستند.

چلسی در این فصل پنالتی‌های زیادی به‌دست آورده و کول پالمر که پنالتی‌زن قهاری است، توانسته ۹ بار از روی نقطه پنالتی گلزنی کند. آنها چندین بار در برابر اشتفان اورتگا در گلزنی ناکام بودند اما یک پنالتی می‌توانست قفل دروازه سیتی را باز کند.

وقت VAR بود. مایکل اولیور، داور بازی، صحنه را با کمک داوران ویدئویی بررسی کرد. ومبلی در سکوت بود و هواداران هر دو تیم به علاوه بازیکنان، به اولیور خیره شده بود.

بالاخره پس از چند ثانیه صحبت با اتاق وی‌اِی‌آر، تصمیم گرفته شد. خبری از پنالتی نیست و بازی از همان مقابل دروازه ادامه پیدا می‌کند. این بار بازیکنان چلسی و پوچتینو واکنش کمتری داشتند و به بازی ادامه دادند اما اگر می‌دانستند که برناردو سیلوا قرار است در دقایق پایانی دروازه پتروویچ را باز کند و آنها دیگر نمی‌توانند به موقعیتی عالی برسند، قطعا داور را رها نمی‌کردند.

چلسی با گل سیلوا در نیمه‌نهایی جام حذفی مغلوب منچستر سیتی شد و از اف‌ای کاپ کنار رفت. اعتراض به این پنالتی دیگر فایده‌ای برای آبی‌ها ندارد. داوران انگلیسی این فصل بارها مرتکب اشتباه شده‌اند و این صحنه هم می‌تواند در کنار دیگر اشتباهات قرار بگیرد.

آبی‌ها الان فقط لیگ برتر را دارند. پیروزی در دیدارهای باقیمانده می‌تواند آنها را به سهمیه لیگ کنفرانس و یا حتی لیگ اروپا برساند.

دیگر خبرها

  • تیم اوسمار بهتر از تیم یحیی بازی می‌کند/ با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد
  • فردین یوسفی: نگاه نکردم، فقط گل زدم!
  • ژاوی: همه این بی‌عدالتی را دیدند، بهتر از رئال بودیم
  • اتهام بزرگ در لیگ برتر: داور VAR طرفدار حریف بود!
  • اعتراض تند ذوبی‌ها: پنالتی بود آقای داور!
  • جعفرپور: بدشانس بودم و سه گل از استقلال خوردم
  • بازی محتاطانه‌تر تیم‌ها در هفته ۲۴ لیگ برتر/ حضور تیم‌های جنوبی در پایین جدول جای تاسف دارد
  • پوچتینو: از سیتی بهتر بودیم و باید می‌بردیم
  • جنجال در اف‌ای کاپ: داور به کمک سیتی رفت (عکس)
  • علی اصغر حسن زاده: باشخصیت بودیم و به پیروزی رسیدیم