Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام تقدیری رئیس سازمان علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت گفت: سازمان علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت؛ پویش بین‌المللی نسل سلیمانی راه اندازی کرد و علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند به سایت naslesoleymani.com مراجعه کنند.

وی افزود: تاکنون ۶۳ هزار دانش‌آموز در این فراخوان شرکت کردند و قرار است محبوب‌ترین جمله در مورد سردار سلیمانی را از این پویش انتخاب کنیم همچنین ارائه الگوهای نوآورانه آموزشی وی‌ژه معلمان و مربیان از دیگر برنامه‌های نسل سلیمانی محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی جبهه تربیتی کودک و نوجوان انقلاب اسلامی تصریح کرد: دیگر برنامه نسل سلیمانی، تجدید میثاق ۳۰ هزار دانش‌آموز با آرمان‌های شهید سلیمانی است که البته به دلیل شیوع ویروس کرونا نمی‌توانیم این اجتماع را به صورت حضوری داشته باشیم بلکه این تجدید میثاق‌ها به صورت ویژه برنامه‌های تلویزیونی نسل سلیمانی از ساعت ۱۶:۳۰ یازدهم تا سیزدهم دی از شبکه امید پخش خواهد شد.

سازمان علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی تنها الگوی پسران نیست بلکه الگوی همه دانش آموزان است و ابعاد فعالیت پویش شهید سلیمانی نشان می‌دهد که ارمغان شهادت این سردار ایستادگی نسل‌های مختلف در مقابل ظلم و استکبار نظام سلطه است.

کد خبر 5107306

منبع: مهر

کلیدواژه: قاسم سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی قاسم سلیمانی شهادت حضرت زهرا س حضرت زهرا س ایام فاطمیه قرآن فعالیت های قرآنی عراق سازمان تبلیغات اسلامی علما و روحانیون رادیو قرآن حرم حضرت عباس ع دفتر تبلیغات اسلامی سازمان دارالقرآن الکریم شبکه قرآن و معارف سیما نسل سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۳۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بادرود گفت: از ابتدای سال تحصیلی، این دانش آموزان آموزه‌های دینی و اسلامی را فرا گرفتند و با رسیدن به سن تکلیف ملزم هستند واجبات را انجام دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمدرضا عملی افزود: این جشن با هدف مرور فعالیت‌های قرآنی و دینی و ثبت خاطره ماندگار برای آغاز بندگی دانش آموزان برگزار شد.
وی گفت: دکلمه خوانی، اجرای سرود همگانی و برنامه‌های شاد و مفرح از دیگر برنامه‌های این آئین بود.

دیگر خبرها

  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای اوقاف/ شفاف و به‌روز هستیم
  • جشن عبادت ۱۳۰۰ دانش آموز شهرستان همدان