Web Analytics Made Easy - Statcounter

«قاسم نوده فراهانی» روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اتحادیه نانوایان تهران برای افزایش قیمت نان درخواستی داده و این درخواست فقط در حال پیگیری و بررسی است.

وی با بیان اینکه طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار، اتحادیه نانوایان زیر نظر استانداری هر استان است، اظهار داشت: هیچ تغییری در قیمت نان صورت نگرفته و شهروندان در صورت مشاهده گرانفروشی می‌توانند با سامانه «۱۲۴» تماس بگیرند و تخلف را گزارش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوده‌فراهانی افزود: درخواست اتحادیه نانوایان تهران در کمیته کارشناسی بررسی می‌شود و در صورتی که درصدی برای افزایش قیمت در نظر گرفته شود، در آن زمان قیمت نان ابلاغ می‌شود.

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: بازرسان اتاق اصناف و سازمان صمت تهران به تخلفات نانوایی‌هایی که اقدام به گرانفروشی می‌کنند رسیدگی و در صورت اثبات گرانفروشی مسئول آن واحد صنفی را برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند کرد.

رئیس اتحادیه نانوایان استان تهران روز یکشنبه در پیشنهادی گفت: پیشنهاد ما برای افزایش قیمت نان در تهران ۷۰ درصد است اما استانداری تهران با افزایش بیش از ۳۵ درصد موافق نیست و با درخواست ما مخالفت کرد.

«بیژن نوروز مقدم» با تاکید بر اینکه قیمت نان، هزینه‌های نانوایان را پوشش نمی‌دهد و مورد تائید آن‌ها نیست، یادآور شد: این در حالی است که در دستورالعمل وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تعیین نرخ نان آمده که نرخ گندم باید ملاک تعیین قیمت‌گذاری نان قرار گیرد.

وی در تشریح پیشنهاد خود افزود: با توجه به افزایش قیمت خرید تضمینی گندم و افزایش قابل توجه سایر هزینه‌ها از جمله کرایه حمل و قیمت خمیر مایه،  هنوز برای افزایش قیمت نان در بیشتر استان‌ها تصمیم‌گیری نشده است.

نوروز مقدم اظهار کرد: فقط قیمت دولتی خمیر مایه بعد از افزایش قیمت نان در سال گذشته، دو مرتبه در دی‌ماه سال قبل و اردیبهشت امسال افزایش داشت.

به گفته رئیس اتحادیه نانوایان استان تهران، نانوایان مجبورند بخشی از نیاز خود را از بازار آزاد ۴۰ تا ۵۰ درصد بالاتر از نرخ دولتی تامین کنند.

برچسب‌ها آرد نانوا اتاق اصناف ایران نانوایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرد نانوا اتاق اصناف ایران آرد نانوا اتاق اصناف ایران نانوایی اخبار کنکور افزایش قیمت نان اتحادیه نانوایان برای افزایش قیمت اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۳۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با ۹۰ مورد گران‌فروشی در چهارمحال و بختیاری

معاون سازمان صمت چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرح نظارتی ایام نوروز در استان، گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده ۹۰ مورد گران‌فروشی اصناف متخلف کشف و با آن‌ها برخورد قانونی شد. - اخبار استانها -

بیژن بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به طرح نظارت بر واحد‌های صنفی در ایام نوروز، اظهار داشت: با توجه به نظارت بر اصناف در ایام نوروز در سطح استان 560 تخلف صنفی کشف شده است.

معاون نظارت، بازرسی و مبارزه با قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از این مقدار تخلف کشف شده، 326 مورد آن به دلیل عدم درج قیمت و نصب نرخ‌نامه است.

وی با اشاره به تداوم نظارت بر اصناف در طرح نظارتی ایام نوروز در سطح استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد:  در بازرسی‌های به عمل آمده 90 مورد گران‌فروشی اصناف متخلف کشف و با آن‌ها برخورد قانونی شد.

بهرامی همچنین به دیگر تخلفات اصناف متخلف در سطح استان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: امتناع از صدور فاکتور و صورتحساب و نداشتن پروانه کسب اصناف، تخلفات دیگری است که در سطح استان کشف شده است.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • قیمت سکه امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در مشهد
  • اعمال محدودیت در فعالیت رستوران‌های کرمانشاه در ماه رمضان
  • تداوم نظارت بر واحدهای صنفی جهرم تا پایان نوروز
  • برخورد با ۹۰ مورد گران‌فروشی در چهارمحال و بختیاری
  • قیمت سکه امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳