Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان از آغاز برگزاری آزمون راهنمایی و رانندگی در استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ علی فکری با اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن شهرستان های استان همدان در وضعیت قرمز سپس نارنجی برگزاری آزمون ها طبق مصوبه ستاد کرونا لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در حال حاضر حدود ۱۰ هزار متقاضی دریافت گواهینامه این استان در صف انتظار برای شرکت در آزمون بودند که هم اینک با توجه به زرد شدن وضعیت کرونا در همدان این آزمون ها در حال برگزاری است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان بیان کرد: با توجه به بالا بودن تعداد متقاضیان دریافت گواهینامه رانندگی بنابراین در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر در پنج شهرستان دارای وضعیت زرد کرونایی در حال برگزاری است و پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از تجمع و شیوع کرونا رعایت می‌شود.

سرهنگ فکری افزود: ۴۲ آموزشگاه با حدود ۷۰۰ نیرو در این استان فعال است که شیوع کرونا کسب درآمد این آموزشگاه ها را با مشکل مواجه کرده بود و هم اینک فعالیت این آموزشگاه ها نیز از سر گرفته شد.

وی ادامه داد: روزانه ۷۰۰ تا یک‌هزار نفر به مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری مراجعه می کنند با این وجود از شهروندان انتظار می رود برای پیشگیری از شیوع کرونا بر اساس نوبت تعیین شده با در دست داشتن همه مدارک لازم در مراکز شماره گذاری حضور یابند و از آوردن همراه به این محل خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان آزمون راهنمایی و رانندگی راهنمایی و رانندگی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۵۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تازه‌ترین آمار توزیع کارت کنکور/ آغاز برگزاری کنکور از پنجشنبه

آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا کریمیان ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: کارت شرکت در آزمون داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری به همراه راهنمای شرکت در آزمون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت و داوطلبان تا فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در سامانه جامع آزمون سراسری در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان برای مشاهده و پرینت کارت خود اقدام کنند.

مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور از دریافت بیش از ۷۲۰ هزار کارت ورود به جلسه توسط داوطلبان نوبت اول کنکور خبر داد و افزود: داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی/ شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند. داوطلبانی که در ۲ گروه آزمایشی شامل یک گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی) به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی متقاضی شده‌اند، دارای دو کارت هستند.

کریمیان تاکید کرد: برای داوطلبانی که برای پذیرش در آزمون پذیرش دانشجو- معلم اعلام علاقه‌مندی کرده‌اند نیز در گروه آزمایشی مربوطه منحصراً یک کارت ورود به جلسه منتشر شده است. این دسته از داوطلبان باید علاوه بر پاسخگویی به دفترچه‌های سؤالات آزمون اختصاصی مربوط به گروه آزمایشی انتخابی، به دفترچه سوالات اختصاصی آزمون پذیرش دانشجو- معلم نیز پاسخ دهند.

وی گفت: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است. فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) آغاز می‌شود و دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • تازه‌ترین آمار توزیع کارت کنکور/ آغاز برگزاری کنکور از پنجشنبه
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • بازسازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی پایتخت
  • چراغ های راهنمایی و رانندگی ترمیم می شود
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان