Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محسن تابش فر رییس هیات نجات غریق استان اصفهان اصفهان افزود: همزمان با شیوع ویروس کرونا تاکنون همه استخر‌های استان همچون سایر نقاط کشور به جز دوره‌ای کوتاه تعطیل شد و در پی آن ناجیان، مربیان و نیرو‌های خدماتی استخر‌ها و مجموعه‌های آبی بیکار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او اضافه کرد: یک هزار و ۵۰۰ ناجی بطور مستقیم در استان فعالیت داشتند که افزون بر ۸۰ درصد آنان در چند ماه اخیر و همزمان با شیوع ویروس سراغ دیگر مشاغل رفتند و برای شماری از آنان بیمه بیکاری اختصاص پیدا کرد.

رییس هیات نجات غریق استان اصفهان اصفهان با بیان اینکه استخر بدلیل وجود مواد ضدعفونی کننده و گندزدا در آب محلی برای انتشار ویروس نیست، خاطرنشان کرد: با اینحال مسوولان امر سلامت و درمان محوطه استخر، رختکن و دوش‌ها را محلی مستعد برای انتقال ویروس و بیماری معرفی کردند که بر همین اساس از فعالیت این مجموعه‌های ورزشی جلوگیری شد.

تابش فر به آسیب مالی به مالکان استخر‌ها اشاره کرد و اظهارداشت: بر خلاف بسیاری دیگر از مجموعه‌های ورزشی که با درصد کمتری نسبت به گذشته فعالیت نصف و نیمه‌ای داشتند، درآمدزایی استخر‌ها در حدود یک سال اخیر به صفر رسید.

او با اشاره به اینکه شماری از استخر‌های هتل‌ها فعالند گفت: از آنجا که هتل‌ها زیر نظر اتحادیه هتلداران کار می‌کنند لذا استخرهایشان با رعایت برخی پروتکل‌های بهداشتی پذیرش دارند.

استان اصفهان ۱۲۰ استخر مشتمل بر بیش از ۷۰ استخر دولتی، ۳۰ خصوصی و ۱۳ روباز دارد در این منطقه بیش از ۳۱۱ هزار ورزشکار سازمان یافته و یک هزار و ۷۰۰ باشگاه ورزشی فعالیت می‌کنند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا تعطیلی استخرهای شنا استخر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۶۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی
  • واگذاری روابط حاکم بر اقتصاد به مردم شرط تحقق مشارکت مردمی در تولید
  • ۲۰ استخر غیرمجاز ذخیره آب کشاورزی در بالادست سد کارده مشهد شناسایی شد
  • بیماری ایکس ؛ همه گیری بعدی جهانی در راه است؟
  • بیماری ایکس؛ همه‌گیری بعدی جهانی در راه است
  • ورزشی‌های سوم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد