Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@00:24:42 GMT

دستگیری ۳ شکارچی متخلف در زنجان

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۹۶۲۰۴

دستگیری ۳ شکارچی متخلف در زنجان

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، قلی زاده فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان گفت: مامورین یگان حفاظت شهرستان ابهر در حین گشت و کنترل در ارتفاعات شاه بلاغی شهرستان سلطانیه موفق به دستگیری ۲ شکارچی متخلف شدند.

او افزود: از این شکارچیان متخلف یک قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی تک لول فاقد مجوز به همراه ۴ تیر فشنگ چهارپاره دست ساز کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قلی زاده  گفت: یک شکارچی غیربومی نیز در اراضی روستای فیله خاصه توسط ماموران یگان حفاظت منطقه حفاظت شده سرخ آباد دستگیر شد.

او ادامه داد: از این شکارچی متخلف یک قبضه سلاح ته پر دو لول مجاز به همراه ۲ تیر فشنگ چهار پاره و ۱ تیر فشنگ ساچمه‌ای شکار شده کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان گفت: پرونده این افراد پس از تکمیل به مراجع قضایی ارسال شد.     انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شکارچیان متخلف دستگیری شکارچی یگان حفاظت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۶۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری گرداننده متخلف صفحه اینستاگرام در فریمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،دادستان فریمان گفت: گرداننده متخلف صفحه اینستاگرام با عنوان آژانس رایگان مخصوص بانوان فریمان شناسایی و دستگیر شد.
 مهدی حقدادی گفت: در پی وصول چندین فقره گزارش شهروندان مبنی بر فعالیت شخصی در شبکه اجتماعی اینستاگرام باعنوان آژانس رایگان مخصوص بانوان فریمان، موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت، لذا پس از صدور دستورات قضایی به ضابطین و با اقدامات فنی پلیسی متهم شناسایی و در بازجویی و تحقیقات صریح به ایجاد صفحه در اینستاگرام و ارسال پیام با محتوای رایگان بودن سرویس تاکسی و آژانس مخصوص بانوان و اقدام به ارتباط گیری با بانوان جوان با هدف دوستی و اغفال و درخواست‌های غیراخلاقی از نامبردگان از طریق فضای مجازی اعتراف کرد.
حقدادی افزود: شهروندان گرامی به ویژه بانوان با رعایت نکات ایمنی به منظور امنیت و اطمینان، برای تردد از ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری و برون شهری استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ شکارچی در پارک ملی/ ۲۷ فشنگ چهار پاره کشف شد
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در سال گذشته
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در خوزستان در سال گذشته
  • دستگیری ۴۷ فرد مرتبط با تخلفات میراث‌فرهنگی در البرز
  • رژه اقتدار نیروهای مسلح در زنجان
  • دستگیری بیش از ۷۰۰ شکارچی و صیاد متخلف در خوزستان
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در استان خوزستان
  • دستگیری گرداننده متخلف صفحه اینستاگرام در فریمان
  • دستگیری ۸۷ متخلف زیست محیطی در استان قزوین
  • دستگیری ۸۷ متخلف محیط زیست در قزوین