Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حسین بخشایشی با حضور در جمع بهره برداران اتوبوسرانی ارومیه، در پایانه غرب ارومیه، ضمن دلجویی از آنها، قول مساعد داد تا شنبه هفته آینده، مشکلات آنها را رفع کند.

وی که از بهره برداران درخواست کرد اتوبوس های خود را به چرخه حمل و نقل شهر ارومیه بازگردانند،  و تصریح کرد: قول می دهم شنبه طی جلسه ای با شهردار، نماینده بهره برداران و اعضای شورای شهر، در آینده نزدیک شهرداری ارومیه نسبت به واریز مطالبات بهره برداران بخش خصوصی که شامل پرداخت  بیمه شخص ثالت اتوبوس ها، یارانه و سایر مطالبات بهره برداران اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاطرنشان می شود، بهره برداران بخش خصوصی اتوبوسرانی شهرداری ارومیه از شنبه هفته گذشته با تعطیلی اتوبوس ها، اعتراض خود را به گوش مسوولان استانی و شهری رسانده بودند که علیرغم تمام پیگیری ها، شهرداری ارومیه نسبت به مطالبات این بهره برداران بی تفاوت بود که این بی تفاوتی ها منجر به حضور بهره برداران بخش خصوصی در مقابل مجلس شد براین اساس وحید جلال زاده، نماینده مردم ارومیه در مجلس نیز قول مساعد داده هفته آینده با حضور در بین بهره برداران، نسبت به پیگیری مشکلات آنها اقدام کند.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ارومیه بخش خصوصی بهره برداران شهرداری بهره برداران بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۶۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت ماهی قزل آلا در استخرهای دو منظوره شهرستان یزد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمدرضا غفاریان در حاشیه بازدید از استخرهای دو منظوره اظهار داشت: رهاسازی بچه ماهی در ۱۵ استخر دو منظوره در نیمه دوم سال گذشته و در راستای ترویج فرهنگ بهره وری از منابع موجود برای افزایش تولید انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان یزد در ادامه گفت: در این برنامه رصد و پایش عوامل تولید و ارائه دستورالعمل های فنی به بهره برداران ماهانه صورت پذیرفته و پیش بینی می گردد ۱۰ تن ماهی قزل آلا از این واحدهای آزمایشی توسط بهره برداران برداشت گردد.

دیگر خبرها

  • تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی/ علت: به زنان در قسمت جلو بیشتر آسیب وارد می‌شد
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس های بی.آر.تی
  • جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی آرتی به وضع گذشته برمی‌گردد
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • دریافت وجه نقد از سوی رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه ممنوع است
  • ببینید | آئین بهره برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی در کلانشهر کرج با حضور وزیر کشور
  • آغاز برداشت ماهی قزل آلا در استخرهای دو منظوره شهرستان یزد
  • آیین بهره برداری از ۴۰ اتوبوس برقی در کرج با حضور وزیر کشور
  • آیین بهره برداری از 40 اتوبوس برقی در کرج با حضور وزیر کشور