Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر تهران، محمد سالاری در دویست و شصتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در گلایه‌ای به رییس و اعضای شورای شهر تهران و ستاد شورایاری‌ها، گفت: 3.5 سال از این دوره مدیریت شهری گذشت و ما شورایاران را به جلسات شورا دعوت می‌کنیم و آن‌ها گزارش می‌دهند و همه آن‌ها از اینکه معاونت فرهنگی و اجتماعی تعامل خوبی با شورایاران ندارد گلایه داشتند، این درحالیست که معاونت فرهنگی و اجتماعی باید در هم‌افزا کردن ظرفیت معتمدین و شورایاران محلات در پیشبرد امور شهر پیشگام باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما چرا این موضوع تاکنون حل نشده است؟ چه کسی باید این موضوع را حل کند؟ اگر ما نمی‌توانیم این مساله را حل کنیم پس شورای شهر چه خاصیتی دارد؟

وی خطاب به رییس و اعضای ستاد هماهنگی شورایاری‌ها ادامه داد: شما به نمایندگی از اعضای شورای شهر تهران در ستاد هماهنگی حضور دارید و اگر ما در موضوع مداخله کنیم ناراحت می‌شوید. پس چرا این مساله را حل نمی‌کنید؟ حداقل اگر نمی‌توانید موضوع را حل کنید، طی یک جلسه تفاهمی، مساله را پاک کنید که از این به بعد این ظرفیت‌ها هم‌افزا شوند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تعامل نامناسب برخی شهرداران مناطق با شورایاران، اظهار داشت: برخی شهرداران مناطق، ارتباط خود با شورایاری را قطع کرده‌اند و من بارها در این خصوص با رییس و اعضای ستاد هماهنگی شورایاری‌ها جلسه گذاشتم و صحبت کردم. ۳۰۰ نفر از شورایاران محلات نیز در نامه‌ای به ریاست شورای شهر تهران از تعامل نامناسب معاونت اجتماعی و برخی شهرداران مناطق با آن‌ها گلایه کرده‌اند.

سالاری با اصرار ریاست شورای شهر، از منطقه ۴ به عنوان منطقه‌ای که بیش از دو سال است ارتباط خود با شورایاران را قطع کرده است نام برد و گفت: جالب است که شهردار منطقه اصلا شورایاران را راه نمی‌دهد. من با آقای حبیب‌زاده در منطقه حاضر شدیم و جلسه گذاشتیم اما همچنان این مشکل وجود دارد. شما چطور ستاد شورایاری هستید؟ اگر نمی‌توانید به مسئولیت خود عمل کنید، بگویید تا کسانی که توانایی دارند به آنجا بروند.

وی تصریح کرد: نهاد شورایاری‌ها مبتنی بر مبانی نظری اصلاح‌طلبانه و در راستای تحقق جمهوریت و مردم‌سالاری در شورای اول شورایاری شکل گرفت، امروز چطور می‌شود که یک شهردار منطقه، کل رابطه با شورایاری را قطع می‌کند؟

سالاری افزود: معاونت فرهنگی و اجتماعی در کنار کارهای ارزشمندی که انجام می‌دهد اما متاسفانه در تعامل با شورایاران خوب عمل نکرده است و ما به عنوان شورای شهر باید با برگزاری جلسات تعاملی این مساله را حل کنیم.

کد خبر 576429 برچسب‌ها شورا یاری شورای شهر تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شورا یاری شورای شهر تهران برخی شهرداران مناطق شورای شهر تهران شورایاری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۶۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد

استاندار قم با صدور حکمی حجت‌الاسلام «سید اسماعیل حسینی مقدم» را به عنوان سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمحمد آقامیری در حاشیه نخستین جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان قم با صدور حکمی حجت‌الاسلام «سید اسماعیل حسینی مقدم» را به عنوان سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است:نظر به شایستگی، تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم« به عنوان سرپرست معاونت اجتماعی، ‌فرهنگی و زیارت استانداری قم » منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به قدرت لایزال الهی، در ظلّ توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(روحی و ارواحنا له الفِداء)؛ تحت زعامت مقام عظمای ولایت، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظلّه العالی) و پیروی محض از فرامین و منویّات معظّم له، با اعتقاد و توجه ویژه به اصول عدالت محوری، پاکدستی، فسادستیزی و حفظ و ارتقاء روحیه انقلابی و جهادی با سرلوحه‌ قراردادن« بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در تحقق شعار« دولت مردمی، ایران قوی» در انجام مسئولیت و وظایف محوله موفّق و مؤیّد باشید.

 ابوالقاسم مقیمی از آذرماه 1400 در این معاونت مشغول به فعالیت بود.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در تهران
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • گشت فوریت‌های اجتماعی در منطقه ۷ تهران
  • شورایاران خدمات شهری را به اطلاع شهروندان برسانند
  • کارگروه بین‌الملل حوزه اتصال‌پذیری و ارتباطات تشکیل می شود
  • اجرای پروژه‌های شهری جدید در شمال تهران از اردیبهشت
  • لزوم بررسی فنی پل «فرجام» توسط معاونت فنی و عمران شهرداری تهران